Haluaisitteko te nähdä heidät, olettaen että koskaan ette ole tavanneet?
Mun sisko ja veli(puoliskot) ovat mua vuoden ja kaksi vanhempia..
iskä on kiltisti maksanut elarit mutta äidit eivät ole koskaan halunneet että isä tapaa lapsiaan, iskä sen aikoinaan kiltisti hyväksyi, syystä tai toisesta.
Mutta ei ne sillei mulle ole mitään, nimen tiedän ja missä asuu..
Siskon äiti kaksi kertaa iskään ottanut yhteyttä, ekan kerran kun ns. sisko tarvitsi uudet kengät ja toisen kerran kun piti sairaalamaksu maksaa.
Ns veljestä en tiedä kun nimen ja sen kun joskus nuorena soitin sille(nolo)
höpisin puhelimeen kaikkea hysteeristä et meillä on sama isä ja tää poika kauhuissaan "mun isä on autotallissa"
:ashamed:
Löin tyhmänä vaan luurin kiinni, ei kai ole mun asiani tohon puuttua(olin silloin nuori, siis tosi nuori)
Nyt vaan haluisin tietää miltä he näyttävät, onko meissä mitään samaa..
Ikäerokin niin pieni.. Siis vaan kiinnostaisi.
Eli haluaisitteko te nähdä? Edes nähdä, tai peräti tutustua heihin jos sellaisia olisi?
Mun sisko ja veli(puoliskot) ovat mua vuoden ja kaksi vanhempia..
iskä on kiltisti maksanut elarit mutta äidit eivät ole koskaan halunneet että isä tapaa lapsiaan, iskä sen aikoinaan kiltisti hyväksyi, syystä tai toisesta.
Mutta ei ne sillei mulle ole mitään, nimen tiedän ja missä asuu..
Siskon äiti kaksi kertaa iskään ottanut yhteyttä, ekan kerran kun ns. sisko tarvitsi uudet kengät ja toisen kerran kun piti sairaalamaksu maksaa.
Ns veljestä en tiedä kun nimen ja sen kun joskus nuorena soitin sille(nolo)
höpisin puhelimeen kaikkea hysteeristä et meillä on sama isä ja tää poika kauhuissaan "mun isä on autotallissa"
:ashamed:
Löin tyhmänä vaan luurin kiinni, ei kai ole mun asiani tohon puuttua(olin silloin nuori, siis tosi nuori)
Nyt vaan haluisin tietää miltä he näyttävät, onko meissä mitään samaa..
Ikäerokin niin pieni.. Siis vaan kiinnostaisi.
Eli haluaisitteko te nähdä? Edes nähdä, tai peräti tutustua heihin jos sellaisia olisi?