Jos teillä olisi/on sisko/velipuolia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Haluaisitteko te nähdä heidät, olettaen että koskaan ette ole tavanneet?
Mun sisko ja veli(puoliskot) ovat mua vuoden ja kaksi vanhempia..
iskä on kiltisti maksanut elarit mutta äidit eivät ole koskaan halunneet että isä tapaa lapsiaan, iskä sen aikoinaan kiltisti hyväksyi, syystä tai toisesta.
Mutta ei ne sillei mulle ole mitään, nimen tiedän ja missä asuu..
Siskon äiti kaksi kertaa iskään ottanut yhteyttä, ekan kerran kun ns. sisko tarvitsi uudet kengät ja toisen kerran kun piti sairaalamaksu maksaa.
Ns veljestä en tiedä kun nimen ja sen kun joskus nuorena soitin sille(nolo)
höpisin puhelimeen kaikkea hysteeristä et meillä on sama isä ja tää poika kauhuissaan "mun isä on autotallissa"
:ashamed:
Löin tyhmänä vaan luurin kiinni, ei kai ole mun asiani tohon puuttua(olin silloin nuori, siis tosi nuori)
Nyt vaan haluisin tietää miltä he näyttävät, onko meissä mitään samaa..
Ikäerokin niin pieni.. Siis vaan kiinnostaisi.

Eli haluaisitteko te nähdä? Edes nähdä, tai peräti tutustua heihin jos sellaisia olisi?

Kyllä mä varmaan olisin kiiinnostunut näkemään. On noita täyssisaruksiakin kymmenen kappaletta ja huononlaisesti valtaosaan yhteyksissä, että tuskin sisarpuolien kanssa sen kummemmin jaksaisin tutustua.

Mulla vähän eri tilanne, mutta kyllä se kieltämättä kiinnostaa!
Tiedän että minulla on sisko (siis ihan samaa verta, ei puolikas) mutta en tiedä miten sitä lähtisi hakemaan ja tietääkö sisko minusta???

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kyllä mä haluaisin nähdä ja tutustua.

No kun mäkin haluan :ashamed:
Iskä on kaikki mahdolliset tiedot heistä antanut, jo ajat sitten mutta silloin en halunnut heidän elämään sotkeutua.
Nyt kuitenkin kaikki aikuisia..
mä vaan tuota mietin, siis veljeä joka ei välttämättä tiedä että mun isä on myös hänen isä et voinko noin vaan mennä ja sen töksäyttää...

Kyl mä haluaisin ja vaikka jos koskaan mitään suhteita välille ei syntyiskään kun oltais tavattu.. niin siltikin olis juuri kiva tietää jotakin. Oma luonteeni tosin olis sellainen, et kiintyisin heihin jo ajatuksen tasolla niin paljon, et haluaisin varmaan pitää yhteyttä vaikka se ei oliskaan kovin vastavuoroista ja osaisin jättää välit sikseen vasta kun toinen pyytäis jättämään rauhaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Haluaisin nähdä...tosi paljon, jännää..haluaisin tavata ehdottomasti jos se olisi mahdollista..!

Se olisi sinäänsä mahdollista, molemmat asuu vielä samoilla seuduilla joten tiedot saisi melko hyvin mut nimenomaan toi 2v vanhempi veli mietityttää.
Se että tietääkö hän et mun isä on meidän molempien isä vai onko koko ajan hänelle väitetty et hänen isä on se joka heillä asuu..
Kaveri on jo sen verran vanha et mun mielestä ois aika kuulla totuus mut mikä mä sitä olen päättämään... :/

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Iskä on kaikki mahdolliset tiedot heistä antanut, jo ajat sitten mutta silloin en halunnut heidän elämään sotkeutua.
mä vaan tuota mietin, siis veljeä joka ei välttämättä tiedä että mun isä on myös hänen isä et voinko noin vaan mennä ja sen töksäyttää...

Oletko koskaan googlettanut heitä tai vaikka hakenut koulukaverit.comista?

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:
Tiedän että minulla on sisko (siis ihan samaa verta, ei puolikas) mutta en tiedä miten sitä lähtisi hakemaan ja tietääkö sisko minusta???

Niinpä, se just.
En haluaisi sekoittaa pakkaa enempää vaikka mun mielestä totuus voisikin jo tulla julki kun veli lähemmäs 30v...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Facebookista löysin veljen, mut hänellä ei ole siellä kavereita joten tuskin sitä käyttää...
Google ei kauheesti kerro :/

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Saako kysyä miksi et?

Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Minua nuorempi siskopuoli. En todellakaan välitä tavata.

Saa toki. Äitini lähti toisen miehen mukaan minun ollessa 2-vuotias. Oli niin stressaantunut ja väsynyt minun vuokseni, että katkaisi lähes kokonaan välit minuun, sisaruksiini ja isääni. Sai sitten lapsen toisen miehen kanssa, jota sitten taas onkin voinut ja jaksanut rakastaa.

Minulla on veli jota en ole koskaan tavannut.Olen aina tiennyt hänen olemassaolostaan mutta isäkään ei ollut hänen kanssa yhteydessä n. 30 vuoteen.
Isämme kuoli alkuvuodesta ja saimme toistemme yhteystiedot poliisin välityksellä.
Olemme olleet puhelimitse yhteydessä mutta vielä emme ole olleet valmiita tapaamiseen.
Enkä oikeen tiedä mitä tehdä.Hänele kun asiat on kerrottu ihan toisin kuin minulle.
En vain haluaisi sekoittaa hänen välejään äitiinsä ja isäpuoleensa mutta jotenkin tekisi kuitenkin kertoa se isänkin puoli tarinasta,isä kun ei sitä itse enää voi tehdä.
Äääh...en tiedä

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Haluaisin nähdä...tosi paljon, jännää..haluaisin tavata ehdottomasti jos se olisi mahdollista..!

Se olisi sinäänsä mahdollista, molemmat asuu vielä samoilla seuduilla joten tiedot saisi melko hyvin mut nimenomaan toi 2v vanhempi veli mietityttää.
Se että tietääkö hän et mun isä on meidän molempien isä vai onko koko ajan hänelle väitetty et hänen isä on se joka heillä asuu..
Kaveri on jo sen verran vanha et mun mielestä ois aika kuulla totuus mut mikä mä sitä olen päättämään... :/

mut minkä takia sun pitäis sitä myöskään salailla? kun ootte aikuisia molemmat. sä tiedät, joten sun isäs tietää ja velipuoles äiti myös. todennäkösesti myös hänen miehensä eli velipuoles kasvatti-isä tietää. ainoa joka ei tiedä on velipuoles...

mä haluisin kyllä nähdä jos mulla ois sisko-tai velipuoli/-puolia. en osaa sanoa miksi mutta haluisin.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Saako kysyä miksi et?

Minua nuorempi siskopuoli. En todellakaan välitä tavata.

Saa toki. Äitini lähti toisen miehen mukaan minun ollessa 2-vuotias. Oli niin stressaantunut ja väsynyt minun vuokseni, että katkaisi lähes kokonaan välit minuun, sisaruksiini ja isääni. Sai sitten lapsen toisen miehen kanssa, jota sitten taas onkin voinut ja jaksanut rakastaa.

Huh, karua. :(

Onko sulla ollut äitipuolta elämässäsi?

Minulla on ja en ole koskaan tavannut. En haluaisi tavata ainakaan nyt, kuitenkin ihan ventovieras ihminen kyseessä. Netistä kyllä löysin kuvan ja aiemmin olen vauvana otetun kuvan nähnyt.

Mulla on todella läheiset välit niin 'koko-siskoon' kuin sisarpuoliinkin. En millään tavalla erottele sitä kuka on 'koko-sisarus' ja kuka 'puolikas'. Yhtä rakkaita kaikki.

Ap, eikö isäsi tiedä sitä onko veljellesi ja siskollesi kerrottu siitä kuka on oikea isä? Kysy häneltä.

En muuten pysty käsittämään miksi 'äidit' olisivat päättäneet että isä ei sitten pidä lapsiinsa yhteyttä? Ja isällesikö se sopi mainiosti ettei pitänyt siskoosi ja veljeesi yhteyttä 'äitien' päätöksestä?

Mulla on 11½kk nuorempi sisko ja on tosi ikävää, jos et ole samanikäsiin siskoihisi/veljiin tutustunut.
Sulla
oisi ollut ihanaa viettää nuoruus heidän kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Facebookista löysin veljen, mut hänellä ei ole siellä kavereita joten tuskin sitä käyttää...
Google ei kauheesti kerro :/

onko ihan avoin profiili? meinaan ku sanot ettei oo kavereita...

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:

Onko jompikumpi teistä tai molemmat adoptoitu?

Yhteistyössä