Jos teillä olisi/on sisko/velipuolia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Saa toki. Äitini lähti toisen miehen mukaan minun ollessa 2-vuotias. Oli niin stressaantunut ja väsynyt minun vuokseni, että katkaisi lähes kokonaan välit minuun, sisaruksiini ja isääni. Sai sitten lapsen toisen miehen kanssa, jota sitten taas onkin voinut ja jaksanut rakastaa.

Huh, karua. :(

Onko sulla ollut äitipuolta elämässäsi?

Ei, isä päätti olla hankkimatta uutta puolisoa niin kauan, kun me lapset vielä asuimme kotona. Ja tästä päätöksestä olen hänelle ikuisesti hyvin kiitollinen, se oli varmasti vaikeaa. Ihan terve ihminen minusta on tainnut kasvaa ilman äitisuhdetta, onhan minulla kuitenkin ollut suuri joukko rakastavia sukulaisia ympärilläni.

Voisitko lähettää sisaruspuolillesi kirjeen, jossa kertoisit halustasi tavata heidät? Laittaisit kirjeeseen puhelinnumerosi. Jos he haluavat sinut tavata, heillä olisi numero, johon soittaa.

Mutta eihän tämä sun sikopuolesi syy ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Saa toki. Äitini lähti toisen miehen mukaan minun ollessa 2-vuotias. Oli niin stressaantunut ja väsynyt minun vuokseni, että katkaisi lähes kokonaan välit minuun, sisaruksiini ja isääni. Sai sitten lapsen toisen miehen kanssa, jota sitten taas onkin voinut ja jaksanut rakastaa.

Huh, karua. :(

Onko sulla ollut äitipuolta elämässäsi?

Ei, isä päätti olla hankkimatta uutta puolisoa niin kauan, kun me lapset vielä asuimme kotona. Ja tästä päätöksestä olen hänelle ikuisesti hyvin kiitollinen, se oli varmasti vaikeaa. Ihan terve ihminen minusta on tainnut kasvaa ilman äitisuhdetta, onhan minulla kuitenkin ollut suuri joukko rakastavia sukulaisia ympärilläni.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Voisitko lähettää sisaruspuolillesi kirjeen, jossa kertoisit halustasi tavata heidät? Laittaisit kirjeeseen puhelinnumerosi. Jos he haluavat sinut tavata, heillä olisi numero, johon soittaa.

Mä en tiedä onko se sama **** Kun mitä haen takaa...
Ajattelin isältä enemmän kysellä kun nähdään, mutta tää asia on aika arka iskällekkin et en halua liikaa rasittaa..
On aika sairas, ei siitä sen enempää.
Iskä tietää tasan mihin osoitteeseen on elarit maksanut sen pakollisen ajan, sen jälkeen ei ole hajua missä asuu tai mitää tekee..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mutta eihän tämä sun siskopuolesi syy ole.

Ei tietystikään. Mutta ymmärrätte kai, miksei minulla ole mitään intressejä tavata häntä. Hän on saanut sen rakkauden, jota vaille minä jäin. Pakostakin tässä on hieman katkera, vaikka olenkin päässyt kaiketi jo koko sotkun yli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No kun mäkin haluan :ashamed:
Iskä on kaikki mahdolliset tiedot heistä antanut, jo ajat sitten mutta silloin en halunnut heidän elämään sotkeutua.
Nyt kuitenkin kaikki aikuisia..
mä vaan tuota mietin, siis veljeä joka ei välttämättä tiedä että mun isä on myös hänen isä et voinko noin vaan mennä ja sen töksäyttää...

Oletko koskaan googlettanut heitä tai vaikka hakenut koulukaverit.comista?

Facebookista löysin veljen, mut hänellä ei ole siellä kavereita joten tuskin sitä käyttää...
Google ei kauheesti kerro :/

onko ihan avoin profiili? meinaan ku sanot ettei oo kavereita...

no joo, ei näy kuvaa mutta vaihtoehdot on että näytä kaveirit/lähetä viesti ym.
Siitä olen katsonut ettei ole kavereita, melko varma kuitenkin et sama ihminen kyseessä mut kun ei vaan voi olla täysin varma...

Joo siis tavallaan mä ymmärrän kyllä sua. Vituttaa vaan aikuiset joiden tekojen vuoksi lapset kärsii.

Ei tietystikään. Mutta ymmärrätte kai, miksei minulla ole mitään intressejä tavata häntä. Hän on saanut sen rakkauden, jota vaille minä jäin. Pakostakin tässä on hieman katkera, vaikka olenkin päässyt kaiketi jo koko sotkun yli.

Kyllä mä ymmärrän ainakin :hug:

Mie jäljitin aikoinaan vanhimman velipuoleni äitein kuoleman jälkeen. Hän on n. 10 v vanhempi ja ollaan hyvin harvakseltaan yhteydesä. Tavattiin siis eka kerran äitein kuoleman jälkeen.

En jaksanut lukea koko ketjua, joten sori jos tämä on jo selvinnyt...mutta onko isäsi siis tunnustanut virallisesti näiden lasten isyyden? Koska jos on, niin silloinhan he joka tapauksessa saavat joskus asiasta tietää ( viimeistään kun isästänne joskus aika jättää )

Mulla on velipuoli sekä kaksi siskopuolta joita en ole ikinä tavannut. Veljestä en tiedä mitään en edes sukunimee, siskopuolten sukunimen tiedän mut en etunimiä. Enkä oo ikinä ollu kiinnostunu heitä tapaamaan. Miksi olisin? Ihan vieraita ihmisiä mulle kuten myös mun isä vieras ihminen.

Yhteistyössä