Jos tekee mieli "äijäillä", niin onks se muka paha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mies teki iltapalaa tuossa, kreikkalaista salaattia.
Mun teki kuitenkin ihan huikeasti mieli ihan vaan grillimakkaraa ja Turun sinappia :ashamed: , ja teinkin sit itselleni makkaraa sinapilla.
Mies ja isoimmat lapset söivät salaattia ja mies vaan tuumasi lapsille, että "Äitiä äijäilyttää", kun mie menin samaan pöytään omine eväineni.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mun teki kuitenkin ihan huikeasti mieli ihan vaan grillimakkaraa ja Turun sinappia :ashamed: , ja teinkin sit itselleni makkaraa sinapilla.
Mies ja isoimmat lapset söivät salaattia ja mies vaan tuumasi lapsille, että "Äitiä äijäilyttää", kun mie menin samaan pöytään omine eväineni.

Ahaa

Tuleeko lisää lapsia? Tai haluaisitteko? Itse saanut niiiiin hirveen valituksen lasten lukumäärästä....

Alkuperäinen kirjoittaja läheltä suurperhe:
Tuleeko lisää lapsia? Tai haluaisitteko? Itse saanut niiiiin hirveen valituksen lasten lukumäärästä....

No... mie sanoisin, että meidän lapset on nyt tässä.
Mutta jos vaikka vielä yksi "hankittaisiinkin", niin en mie kyllä sitä miettisi, että mitä muut sanoo.
Jos joku kokee tarvetta meidän lapsiluvusta valittaa, niin siitä vaan... Mie kuitenkin pyrin hoitamaan omat lapseni itse, enkä tietääkseni ketään vastentahtoisesti koita saada meidän lapsia hoitamaan - joten en ymmärrä miksi jotakuta lapsilukumme häiritsisi.

Alkuperäinen kirjoittaja läheltä suurperhe:

No... mie sanoisin, että meidän lapset on nyt tässä.
Mutta jos vaikka vielä yksi "hankittaisiinkin", niin en mie kyllä sitä miettisi, että mitä muut sanoo.
Jos joku kokee tarvetta meidän lapsiluvusta valittaa, niin siitä vaan... Mie kuitenkin pyrin hoitamaan omat lapseni itse, enkä tietääkseni ketään vastentahtoisesti koita saada meidän lapsia hoitamaan - joten en ymmärrä miksi jotakuta lapsilukumme häiritsisi.
Onko sulla yhtään keskenmenoa takana?? Ajattelin vaan kun on noin monta raskautta takana..

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy:
Se on aika hyvin..mulla kaksi keskenmenoa eikä yhtään lasta. No..ehkä mulle ei ole lasta tarkoitettukkaan.

:hug:
Mie oon pahoillani sun puolesta. Toivottavasti siekin saat nyytin syliin vielä jossain vaiheessa.
Niin minäkin toivon, olen kuitenkin tullut raskaaksi asti.

Yhteistyössä