Jos työkaverisi ja/tai ystäväsi puhuisivat vähän halveksuvasti ihastuksesi kohteesta niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmissaan

Vieras
vaikuttaisiko tämä sinuun miten?

Mä olen ollut kauan ihastunut erääseen mieheen eikä tästä tiedä kuin kaksi ihmistä. Nämä jotka ovat vähän halveksuen puhuneet tästä miehestä eivät tiedä mun ihastuksesta mitään. Enkä nyt varsinkaan uskalla puhua siitä mitään.

Nämä ihmiset eivät sitä miestä kovin hyvin tunne joten kyseessä voi olla aika paljon ennakkoluuloja. Mua kuitenkin häiritsee, että he puhuvat miehestä vähän ilkeästikin. Jos kävisi sellainen onni, että mies huomasi mut ja alkaisimme seurustella niin takuulla saisin kuulla tästä joiltakin.

Miutta eihän aikuisten ihmisten seurustelu kenellekään kuulu? Eihän nämä muut sen miehen kanssa seurustelisi. Ei vain ole kiva kuulla nälvimistä "mitä sä nyt ton kans", olen joskus tätä nimittäin kuullut.

Tämän miehen kohdalla se nyt on vain jossittelua, mutta tulee nyt vain pohdittua kun viimeksi eilen sain kuulla vähemmän kaunista juttua tästä miehestä.

No mulla on kokemusta seurustelusta miehen kanssa, jota monet katsoivat oudoksuen. Suhteeni tosin loppui tämän miehen kanssa, koska liian moni asia jota hänessä oudoksuttiin alkoi tuntua minustakin niin oudoilta, etten pystynyt jatkamaan suhteessa.

En tiedä, ehkä osaltaa vaikutti muitten ajattelu, mutta toisaalta nämä asiat taisivat häiritä minua hänessä jo pikkuisen ennen kuin muut edes tapasivat miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
hmmm.....yleensä paskajutuissa on joku totuusperäkin...hieman varovaisesti saattaisin ottaa..

Siis ei ole mitään juoruja vaan näitten ihmisten mielipiteitä ihmisestä jota eivät edes tunne kunnolla. Esim. että mies on tyhmä. No mistä he voivat tämän tietää koska ovat niin vähän tekemisissä tämän miehen kanssa.

Yhteistyössä