Jos ultrassa sanotaan että tulee poika...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaaMusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

harmaaMusta

Jäsen
17.04.2009
141
0
16
...niin eikö se melko varmasti niin ole ? Siis meilläkin ultraaja sanoi että ei epäilystäkään kumpi sieltä tulee, niin selvästi näkyi vehkeet :D

Ja kuulemma ei kovin helpolla lähdetä poikaa veikkaamaan jos ei siltä näytä, että eniten virheitä sattuu siitä että poika tulkitaankin tytöksi, ei toisinpäin.

Tässä nyt vielä kuva, jos teillä täällä palstalla olisi kokemusta ja osaisitte kuvien perusteella sanoa mitä mieltä itse olette.

Tietty pääasia että lapsi on terve, mutta poika oli haaveissa tytön kaveriksi :heart:

MUOKS. ja kuva ei tietenkään tullu.. hetki siis :D

Noh, mulle sano kyllä tuttu kätilö, että ennemmin se poika sieltä ultrasta tunnistetaan kun tyttö. Että siis tyttöä on hankalampi sanoa varmuudella. Tiedä sitten, mikä on totta, mutta itse olen molempien lasten aikaan tienny, että tyttöä odotetaan, mutta en ole luottanu siihen 100% varmuudella. Ja varsinkin tämä kuopus oli hyvin epävarmaa, olo ja raskaus ja vauva oli niin erilaista kun esikoisen aikaan.

meille ainakin sanottiin et just noin menis mut oon kuullut just noita väärään osuneita veikkauksiakin...

mut ku 3 kertaa poikaa meille veikattii ni sit jo uskoin ja poikahan se oli :heart:

aijaa.com ja linkki?

Joissain tapauksissa tytön häpyhuulet saattavat erehdyttävästi muistuttaa pojan sukukalleuksia, eli 100% varmuudella ei koskaan voi sanoa... Meillä vasta viimeisessä synnytystavan arviointiultrassa (rv36) lääkäri uskalsi sanoa tulokkaan pojaksi ja oikeassahan tuo oli.

Mulle ultraaja sano hassunhauskasti että 50% todennäköisyydellä on poika, mut voi olla tyttökin. :) No poika sieltä tuli, vaikka ultraaja ei selvästikkään halunnut ottaa mitään riskiä tuossa veikkauksessaan.

Meille kanssa rakenneultrassa sanottiin, että poika. Ja poika tuli. Ja kuvasta näki myös selvästi. Mutta olen nähnyt/kuullut, että aina ei osu oikeaan, tai ei voida varmaksi sanoa. Sikiön asennollakin merkitystä. Myös ultraajalla ja ultralaitteella on merkitystä, olen nähnyt jos jonkinlaista kuvaa....

mä en vaan ite jaksa uskoa ton kuvan (on vielä 2 erilaista mistä näkee) että ei muka olis poika.. meitä kun heti alettiin "pelottelemaan" että tyttö se sieltä kuitenkin tulee.

mites, onko muilla kenellä tyttöjä sekä poikia, että poika raskaudet ollu erilaisia kun tytöt ?
mulla meinaan tää toinen raskaus on ollu ihan päinvastanen ekaan verrattuna josta tyttö tulla tupsahti.

meillä näky kahteenki otteeseen selvä siluetti kepeksistä ja pippelistä, että minä en ainakaan epäile :) mut jos sieltä tyttö tulee niin sen lempiväri on parasta olla taivaansininen tai muuten! :kieh:

Yhteistyössä