Jos vanhempasi kertoisi olevansa menossa leikkaukseen, kysyisitko miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mieheni ei ole kovin läheinen isänsä kanssa, mutta puhuvat kyllä puhelimessa pari kertaa kuussa. Eilen isänsä sitten soitti ja puhelun jälkeen mies kertoi, että isä on menossa johnkin leikkaukseen. Kysyin sitten, että mikäs sillä on, niin mies sanoi ettei tiedä, kun aatteli että isä kertoo kyllä itse jos haluaa.

Mä en voi käsittää tuollaista, ei kai se olisi maininnut asiaa, jos haluaisi ettei siitä kysellä. Mies on ihan hyvissä väleissä isänsä kanssa kuitenkin, ettei kyse ole siitä ettei häntä vois vähempää kiinnostaa. Onkohan tuo joku miesten juttu?

minä kysyn mutta varovasti,,,minä en ole kovin läheinen isäni kanssa mutta sen kerran kun jutellaan kyselen aina hänen terveyttään koska tiedän että sairauksia on paljon,,,ja jos kertoo menevänsä leikkaukseen niin taatusto kysyn juuria myöden että mikä leikkaus ja millon se tapahtuu...olen vissiin hieman outo :/

Mun vanhemmat kertoisivat ihan kysymättäkin.

Anoppi taas ei kertoisi koko leikkauksesta - kulttuuriero, kaukana asuvia ei sovi huolestuttaa (ja tästä syystä mm. meille ei kerrottu miehen veljen vaimon kuolemasta |O ).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
minä kysyn mutta varovasti,,,minä en ole kovin läheinen isäni kanssa mutta sen kerran kun jutellaan kyselen aina hänen terveyttään koska tiedän että sairauksia on paljon,,,ja jos kertoo menevänsä leikkaukseen niin taatusto kysyn juuria myöden että mikä leikkaus ja millon se tapahtuu...olen vissiin hieman outo :/

Mäkin olisin kyselly tarkkaan mistä on kysymys. Omien vanhempien kanssa tuollaista tilannetta ei edes tulisi, koska ollaan läheisiä ja he kertovat kyllä asiat kysymättäkin.

Yhteistyössä