Jos vappuna saa mölytä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Kuten naapurit tekevät, niin sehän tarkoittaa, että minäkin saan kaikessa rauhassa soitta djembeä?

Harmi ettei kukaan tule mun jameihin, ois kivempi soittaa jonkun kanssa. :|

Haluisko joku tulla?
 
jaa meidän naapuri pörisyttelee traktoria tuossa pihassaan ihan huvin vuoksi :headwall: eikä me asuta edes maalla vaan kaupungissa. että tälläistä työläisten juhlapäivää!
 
Meillä suurimman mölyn pihapiirissä aiheuttaa meidän ja naapurin muksut, leikkiessään pihalla. Juoksentelevat (ja kiljuvat mennessään ) vappuhuiskojen kanssa, äsken kävin paukuttelemassa heidän kanssaan pussin paukkuserpentiiniä. Naapuri paistaa munkkeja ja lupasi maistiaiset ;).

Luppoisaa vappua meillä :). Tosin mun pitää kohta tarttua imurinvarteen ja yrittää tehdä asunnosta asumiskelpoine...
 

Yhteistyössä