H
hk
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa:Pikkupipari on nyt vain ollut liian kauan kotona, eikä siten voi ymmärtää näistä asioita täysin, se hänelle sallitakoon. Meitä on moneen junaan. Toivottavasti pieni Piparisuumme jaksaa julistaa sanomaansa ylpeänä, ja että muut ymmärtäisivät olla välittämättä liiaksi. Maailma on paljon rikkaampi paikka, kun on Piparisuun kaltaisia ihmisiä, hän on vain erilainen. Toivon todella, että hän pärjää ja saa ohjausta tarvittaessa![]()
![]()
Mää oon tainnut pissiä sun muroihin nyt![]()
Sä taisit olla se vieras, joka jättäis pyörätuolissa olevan ihmisen oven väliin ku ei ole sun päänsärky? Menikö oikein? EHkä sua ketuttaa ku et saanut kannatusta tuollaiseen ja huomasitkin olevasti outolintu?
Ei, minä olen vain yksi niistä, jonka mielestä lapset ovat äidin vastuulla. Sulla on niin ihanan kehittymätön maailmankuva, että mä oikeastaan kiitän sua, sun myötä mä huomaan ilokseni, että teidän kaltaisiakin ihmisiä vielä todella on olemassa. Harvemmin kun nykyään enää törmää.
On aina positiivsta huomata, että sitä lapsenuskoa ja naiivia, järkähtämätöntä oikeudentajua vielä löytyy joltain