Jos...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liiskattu lude
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liiskattu lude

Vieras
sinulle sanotaan paasaten, et sinä et ota minkäänlaista vastuuta kodista, lapsista tai yhtään mistään, siis et tee ikinä mitään!
Ja todellisuudessa hoidat kaikesta n.90%, niin hyvin kun ikinä jaksat ja osaat, olet oikeasti enemmän nipo, kun hunsvotti. Mies hoitaa tuon 10%.
Jos tästä sitten sanot tälle paasaajalle, ettei tuo pidä pätkääkään paikkaansa ja että aiheutit sillä valtavan pahaa mieltä...
Paasaaja järkyttyy, että syytät häntä valehtelusta ja pahan mielen tuottamisesta, mikä on erittäin vakavaa ja hän ei enää koskaan aio puhua minulle.
Öhh...kumpi tässä nyt on pahempi mäntti?
 
Mä tiän tunteen jossain määrin..Mä teen 98% töistä kotona.Ja siis ihan oikeesti teen.Silti mein kämppä näyttää kaaokselta koska meillä on mun mies joka ei oo siisti ja tytär joka noh..on lapsi.Voiko olettaa että lapsiperheessä on siistiä?Ei.

Yks tuttava sano tulevansa auttaan siivoomisessa.No joo,auttohan se.MUTTA koko ajan valitti kuinka oli ällöttävän likanen lattia ja pönttö tunkkaset lakanat ja vaikka mitä.Astioissakin oli ruoantähteitä ennen tiskiä.Kas kumma.

Millaista hänellä itsellään on?!?NO!Aivan järkyttävää,likasia alkkareita lattialla,tiskit tiskaamati ja vessan pyyhkeet likasia ja märkiä.

JOTEN älä välitä ellei teillä nyt oo vaaraks lapselle tein sekasuus ettei käveleen mahdu,elämää se vaan on! :hug:
 
No ei meillä ole edes sotkuista, olen vasta siivonnut koko talon.
En tiedä mistä nämä jutut ovat tulleet. Aivan järjetöntä.
Ja tuo juttu oli reippaasti riisuttu versio.
Oikeasti tuo möykkääminen kesti kokonaisen päivän ja kävin ihan sekoamispisteessä siinä ryöputyksessä, väsynyt kun olen ollut viimeaikoina ja sit kun sanoin suoraan, mutta asiallisesti takaisin, että tuo kaikki on täyttä sontaa ja kerroin, mitä se minulle aiheutti, suuttui tämä räyhääjä vain lisää, kuinka julkean tuollaisia syytöksiä heittää ilmaan! Huohhh.
Onneksi sain kuitenkin sanottua, yleensä vaan nielen kaiken paskan.
Nyt olo on ihan ok, vaikka välit ovatkin poikki.
 

Yhteistyössä