J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mitä sillä kertomisella saavutetaan? Luuleeko kertoja "ennustaja" olevansa oikeutettu moiseen??
Eikö siellä hellareiden kokouksisssa aina joku saarnaaja "näe" ja kaupan päälle vielä "parantaakin" näitä potilaita? Millä oikeudella? Ja ei kelpaa vastaukseksi, etytä kuulee päässä ääniä, joita sanoo jumalan viesteiksi.
Saarnaaja ei mitään paranna. Nyt puhutaan VÄHÄN eri asiasta jos luista tai korteista ennustetaan tai vaikka risujen asennosta ihan sama.
Millä oikeudella sä vedät nämä asiat samanarvoiseksi asiaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja hei G:no tuo saarnaaminen ja jumala on ihan yhtä yliluonnollista shittiä kun joku korteista tai kristallipallosta ennustaminen!!
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No asian vois aatella vaikka niin, että moniko haluaisi, että mä tulisin sanoon että olen saanut ilmestyksen herrassa että sulla on tätä tai tota ja olen nähnyt asioita sun elämästä, Jumala on näyttänyt. En usko, että kovin moni tykkäis tälläsestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No asian vois aatella vaikka niin, että moniko haluaisi, että mä tulisin sanoon että olen saanut ilmestyksen herrassa että sulla on tätä tai tota ja olen nähnyt asioita sun elämästä, Jumala on näyttänyt. En usko, että kovin moni tykkäis tälläsestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No asian vois aatella vaikka niin, että moniko haluaisi, että mä tulisin sanoon että olen saanut ilmestyksen herrassa että sulla on tätä tai tota ja olen nähnyt asioita sun elämästä, Jumala on näyttänyt. En usko, että kovin moni tykkäis tälläsestä.
Minulle voisi uskovainen ystäväni tulla sanomaan että on nähnyt noin joityain asioita minusta ja haluanko kuulla ne. Ja kyllä haluaisin, vaikken sitten välttämättä niihin itse uskoisikaan.
Mutta tietty eri juttu jos juoksee ihmisten perässä toitottavassa noita näkyjään vaikkei toiset halua niistä kuulla. Eli samalla lailla näissä muissa "ennustuksissa" voisi kysyä asianosaiselta haluaako hän kuulla niistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No asian vois aatella vaikka niin, että moniko haluaisi, että mä tulisin sanoon että olen saanut ilmestyksen herrassa että sulla on tätä tai tota ja olen nähnyt asioita sun elämästä, Jumala on näyttänyt. En usko, että kovin moni tykkäis tälläsestä.
Minulle voisi uskovainen ystäväni tulla sanomaan että on nähnyt noin joityain asioita minusta ja haluanko kuulla ne. Ja kyllä haluaisin, vaikken sitten välttämättä niihin itse uskoisikaan.
Mutta tietty eri juttu jos juoksee ihmisten perässä toitottavassa noita näkyjään vaikkei toiset halua niistä kuulla. Eli samalla lailla näissä muissa "ennustuksissa" voisi kysyä asianosaiselta haluaako hän kuulla niistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mun mielestä vain sellaisille voi sanoa, jotka hakeutuvat kuulemaan näitä asioita. Jos kokee saaneensa jostain ihmisestä jonkun tiedon, niin ei siitä tarvitse pahaa omaatuntoa kantaa, jos ei kerro. Mä ainakin uskon, että Jumalalla on homma hanskassa kaiken aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No asian vois aatella vaikka niin, että moniko haluaisi, että mä tulisin sanoon että olen saanut ilmestyksen herrassa että sulla on tätä tai tota ja olen nähnyt asioita sun elämästä, Jumala on näyttänyt. En usko, että kovin moni tykkäis tälläsestä.
Vaikea kysyä, haluaako tietää... Siis kuinka muotoilla kysymys?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mitä sillä kertomisella saavutetaan? Luuleeko kertoja "ennustaja" olevansa oikeutettu moiseen??
"Ennustajan" tarkoitus on antaa mahdollisuus esim. hoidattaa sairaus tai selvittää tilanne mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.
Ja sitä minä tässä haen: milloin on oikeus tai velvollisuus kertoa. Milloin pitää olla hiljaa ja kärsiä.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mun mielestä vain sellaisille voi sanoa, jotka hakeutuvat kuulemaan näitä asioita. Jos kokee saaneensa jostain ihmisestä jonkun tiedon, niin ei siitä tarvitse pahaa omaatuntoa kantaa, jos ei kerro. Mä ainakin uskon, että Jumalalla on homma hanskassa kaiken aikaa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Mua ei haittais yhtään. Kunhan olisi järkevä, eikä ylihysteriaan taipuvainen, niin ehkä silloin vois? Mene ja tiedä
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Mua ei haittais yhtään. Kunhan olisi järkevä, eikä ylihysteriaan taipuvainen, niin ehkä silloin vois? Mene ja tiedä
"Järkevä" ei ehkä ole sana, joka tässä yhteydessä tulee mieleen. :kieh: :saint:
Mutta siis, jos joku vieras kertoisi minulle tai laittaisi vaikka viestiä tms, että vasemman kankkuni finni-patti on tulehtumassa, olisin ehkä hieman loukkaantunut siitä, että yksityisasiani on jonkun nähtävillä, mutta myös kiitollinen tiedosta, sillä voisin tehdä asialle jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no jos puhut noin pienistä ja helposti todettavista asioista, niin mikä ettei. Mutta mitään aivosyöpää en lähtisi kenellekään "näkemään", koska tuskin haluat iottaa vastuuta siitäkään, että se "potilaasi" joutuu kalliisiin ja aikaa vieviin tutkimuksiin, joiden aikana stressaa ja ehtii sairastua vaikka siitä stressistä johtuen, puhumattakaan pahemmista vaihtoehdoista, mitä hysteerinen ihminen itselleen saattaa tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no jos puhut noin pienistä ja helposti todettavista asioista, niin mikä ettei. Mutta mitään aivosyöpää en lähtisi kenellekään "näkemään", koska tuskin haluat iottaa vastuuta siitäkään, että se "potilaasi" joutuu kalliisiin ja aikaa vieviin tutkimuksiin, joiden aikana stressaa ja ehtii sairastua vaikka siitä stressistä johtuen, puhumattakaan pahemmista vaihtoehdoista, mitä hysteerinen ihminen itselleen saattaa tehdä.
Ei aina tarvitse olla syöpä tai muu "iso" asia kyseessä.Nyrjähtänyt nilkka, kipeä selkä, pahkura varpaassa... Ei siis mikään diagnoosi, vaan oire, jonka "näkee".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tuota..tuollaiset asiat ihminen varmaan huomaa itsekin?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tuota..tuollaiset asiat ihminen varmaan huomaa itsekin?
Yleensä.![]()
Vaan jos oireen "näkee" tuntematon, toiselta puolen Suomea? Ja oirehan on vain oire, voi kertoa mistä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No anna nyt joku konkreettinen esimerkki. Tai jos nuo nyrjähtänyt nilkka ja pahkura varpaassa olivat selllaisia, niin jos ihminen ei sellaista itse huomaa, niin voihan siitä mainita.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No anna nyt joku konkreettinen esimerkki. Tai jos nuo nyrjähtänyt nilkka ja pahkura varpaassa olivat selllaisia, niin jos ihminen ei sellaista itse huomaa, niin voihan siitä mainita.
Esim. intuitio sanoo, että jollakulla on vaikka turvonnut imusolmuke nivusessa vasemmalla puolella. Kertoako vai ei? Todennäköisesti ihminen on sen huomannut, mutta ehkä ei suhtaudu asiaan sen vakavammin.