Josko tästä sitten nukkumaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isämies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ellei tää homma vaadi mun tietämystä tms:D Mut ei kun oikeesti en todellakaan mene sättäämään siihen kun ukkeli laittaa paattia.(mut ainut syy, 'älä kerro kelleen:D, on se et mua ei kiinnista se laittamien hevon kukkua!!). Mut jos se jotain muuta tekee, kannattaa ilmotella mulle etten turhaan suutu;D

No hyvä, että annat toiselle keskittymisrauhan. :) Meilläkin on molemmilla tiettyjä omia juttuja, joita toisen ei edes oleteta tajuavan. (Tosin joskus tulee kyllä mietittyä, että mitä h-vettä se tollasta jaksaa tehdä...)

hiukan väärän kuvan.... Kyllä hän saa omiaan puuhata, en oo oikeesti mikään (kauheen paha) nalkuttaja:) Enää;D

Omassa tuttavapiirissä ei ole yhtään kunnon nalkuttajaa ja se on kyllä harmi! Olisi hauska päästä seuraamaan ihan livenä sellaista oikein kunnon sessiota. Ettei tässä nyt vaan suuremmassa kuviossa ole käymässä niin, että taas yksi osa kollektiivista historiaa on painumassa unholaan meidän ajattelemattoman sukupolvemme vuoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26116320:
Omassa tuttavapiirissä ei ole yhtään kunnon nalkuttajaa ja se on kyllä harmi! Olisi hauska päästä seuraamaan ihan livenä sellaista oikein kunnon sessiota. Ettei tässä nyt vaan suuremmassa kuviossa ole käymässä niin, että taas yksi osa kollektiivista historiaa on painumassa unholaan meidän ajattelemattoman sukupolvemme vuoksi...
musta on tullu kamala nalkuttaja :D siinä ei oo mitään hienoa :D ainakaan varmaan naapureista..

Yhteistyössä