Mä siis puhun itsestäni tässä nyt, en arvostele muita. Luin äsken synnytyksen jälkeisestä masennuksesta jutun ja kaikki asiat alkoi pikkuhiljaa loksahdella paikoilleen: muistin yhtäkkiä (ei, en todellakaan ole suonut ajatustakaan asialle sen jälkeen kun viimeksi on ollut puhetta ) neuvolapsykologin sanoneen mulle jo raskausaikana että mahdollisuus synnytyksen jälkeisen masennuksen puhkeamiseen on suuri, kun oli se tilanne talvella se mikä oli ja mulla kovat oireet päällä. Että voi olla että se vältetäänkin, mutta hyvin suurella todennäköisyydellä ei. Ja kuinka mä sain siitä mielialatestistä työterkalla niin hirveen huonot pisteet ja miten tää mun arjen sieto kyky on niin surkea: mä olin niin onnellinen eilen, kun olin vaan miehen kanssa ja poissa ja kaikki oli niin ihanaa ja kaunista. Mutta hammarharja lavuaarissa saa mut hetkessä täällä kotona sekoamaan, tai roska lattialla. Jätän miehen joka toinen päivä, joka toinen päivä itken antamaan anteeksi.
Siis täähän on ihan naurettavaa: ja kun on monta hoitavaa lääkäriä ja terkkaa, kukaan ei osaa yhdistää kaikkia palasia paikoilleen.
Vai ylireagoinko mä?
Mä en tiedä... :headwall: :ashamed:
Siis täähän on ihan naurettavaa: ja kun on monta hoitavaa lääkäriä ja terkkaa, kukaan ei osaa yhdistää kaikkia palasia paikoilleen.
Vai ylireagoinko mä?
Mä en tiedä... :headwall: :ashamed: