Joskus tekis kyllä mieli laittaa mies vaihtoon!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
No meillä nyt on kovasti arkinen ollut koko joulu kun kaikki vuorotellen oltiin kipeitä. Itse sanoin jo ennen joulua, että kun sais vaan olla kotosalla kun töissä oli niin kiirusta, mutta ei kun mies ei pysty äidilleen sanomaan ei, joten sinne mentiin sitten aattona jonka minä sitten varmaan anopin mielestä pilasin kun aloin oksentaa, mutta sepäs ei mua haittaa.. No sit mulla oli yövuorot ja mies on ollut naama norsunvitulla kun mä en olekaan kierrellyt mukana sukuloimassa vaan olen nukkunut päivät. Tänään sitten heräsin tuossa klo 16 yövuorojen jälkeen ja nyt alkaa vapaat joten ajattelin, että mitenkäs jos miehen kanssa avais punaviinipullon kun kaikki jouluksi ostetut on juomatta ja söis vähän juustoja ja katottais vaikka pirates of the caribbean maailman laidalla joka just tuli pakettina kirjakerhosta, niin ennen kuin pääsen lauseen loppuun niin tämä ilmoittaa katsovansa jääkiekkoa ja oli jo sanonut veljelleenkin että tänne voi tulla katsomaan!!! :o Siis haistais vittu! Mä varmaan sitten kittaan tässä yksinäni punaviiniä tämän illan, saatina mikä puupää!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
No höh. Ja mä kun luulin, että teidän perhe on täydellinen.

Nyt se soitti mulle, että tuu alakertaan, hän lähetti veljelleen viestin että ei sovi tulla kun halutaan olla kahestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
No höh. Ja mä kun luulin, että teidän perhe on täydellinen.

Nyt se soitti mulle, että tuu alakertaan, hän lähetti veljelleen viestin että ei sovi tulla kun halutaan olla kahestaan.

meilla kans valista harrastetaan tota, siis tekstailua ylakerrasta alaspain. lahinna mun toimesta tosin ja ihan silkasta laiskuudesta =)

ap, laitas se miehes tänne niin saat lähes vastaavanlaisen vaihdossa. ainoo ero on ettei kato jääkiekkoa. mut mulla vuosisadan lensu päällä, olin päivän töissä ja herra yksin kotona.ni ihan piti karjasta et laitappa ees perunat kiehumaan et saadaan lapsille ruokaa. ja sit jätti astiat korjaamatta, pöydän pyyhkimättä yms. ja istuutu lasten kanssa kahtomaan lastenohjelmia!!!!!!!! aaaaaaaarrrrrg! jos hällä on pikkusormen kynsi kipeenä ni sehän on maailman loppu ja mitään ei voi tehdä mut jos mulla on oikeesti tauti(kuumettakin tulossa) ni miehän teen kaiken ja vielä jotain ylimääräistäkin...... oon niin väsy!

Ehkä sille miehelle valkes asian ydin =)
Pullo viiniä ja hyvä filmi ja oma kulta kainalossa. Kyllä se voittaa muun.
Elikkäs oikein rauhallista iltaa teille! (yövuorot ne ei oo herkkua ja se että jaksaa ymmärtää toista on venymistä sanon kokemuksella ja yli 20v )

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
miks miehen pitäisi menonsa peruuttaa.

miks sitä filmiä eivoi katoo tietsikata?

Siks miehen pitää joustaa kun mä olen sen prinsessa! Ja meillä on kyllä aparaattia muutakin kuin tietsikka, että voisin katsoa yläkerran dvd:stäkin, mutta kun en halunnut yksin. Tulin tässä laittamaan lasta unille, mutta nyt kipitän kultsimuruni kainaloon takaisin, joskus kannattaa näköjään hiukan pillastua ;) Ja se viini on muuten aivan tolkuttoman hyvää mitä mis toi risteilyltä, 2003 vuosikertapunkkua!

Yhteistyössä