Joskus vaan mies ottaa niin päähän vaikka hyvää takoittaakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhaa narinaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhaa narinaa

Vieras
Olen jonkin aikaa tarkasti katsonut mitä syön,siis tosi tarkasit myös määrällisesti mitä syön.
Tänään sit mies keitti kahvia ja kysy mitä otan aamupalaksi. Sanoin,että munakkaan,mutta teen sen itse.
No mies sitä päätti tehdä sen kuitenkin sillä aikaa kun kävin suihikussa. Kyselin takasti mitä siinä. Oli laittanut yhden munan, 1 siivun juustoa, 3 fetapalaa ja 3 siivua tomaattia. Munakas oli ok, sellaista olen syönyt ja määrät ok.
Hänellä oli itslläänkin pieni pala munakasta. Oli kuulemma kääntäessä revennyt ja laittoins sen sitten itselle. Asia oli ihan ok, olihan vähemmän syömistä minulla(mikä on aina hyvä)kunnes kävi ilmi,että mie olikin tehnyt munakkaan kahdesta munasata. Eli tajosi minulle siis sitten ainakin puolentoista munan munakasta kun itsellä oli tosiaan ihan ppienen pieni palanen.
Että otti päähän kun ei voinut sanoa kunnolla asiaa ja söpötti vaan yhdesta munasta.
En käsitä,että miksi pitää sooloilla jos halu thdä jotain vaikka olen sanonut itse tekeväni. En anna sen tehdä enää mitää

Olet kyllä sairas jos noin tarkkaan syömisiä mietit, ja päästäsi vialla kun edes ajattelet että miehessäsi on jotain vikaa. Puolikas muna. What the fuch!! Mieti nyt VÄHÄN idiootti!

[QUOTE="Vieras";25707057]Olet kyllä sairas jos noin tarkkaan syömisiä mietit, ja päästäsi vialla kun edes ajattelet että miehessäsi on jotain vikaa. Puolikas muna. What the fuck!! Mieti nyt VÄHÄN idiootti![/QUOTE]

Korjaus

Eihän tämä ole kuin lopun alkua ton kanssa. Teidän ,että tää on tyhmää narista tällaisesta,mut ku ei ole eka kerta kun tekee vastaavaa. Tosin on sanonut,että ei hanua minun laihtuvan,että on hyvä näin,mutta että pitää sabotoida toisen yritystä,se eniten ketuttaa.
Meni taasen luotto siihen totaalisesti. Eikä tämä johdu nyt vain tuosta munakkaasta vaan se on yksi kaikista asioista ja olipa nyt sit viimoisin ja siitä siksi kirjoitin.
Niin ja minähän en syö jälkiruokia :)

[QUOTE="Vieras";25707057]Olet kyllä sairas jos noin tarkkaan syömisiä mietit, ja päästäsi vialla kun edes ajattelet että miehessäsi on jotain vikaa. Puolikas muna. What the fuch!! Mieti nyt VÄHÄN idiootti![/QUOTE]

Sairas olenkin ja siksi tarkasti ruokavaliotani seuraan. Kiitos

Kannattaisiko alkaa vähän syömään niitä jälkiruokia niin ehkä muuttuisit taas normaaliksi. Tiedän miehen joka jätti naisen tuollaisen neuroottisen syömisen vuoksi. Koskaan ei syöny karkkia jne. Kuka tuollaista nipo nirhua viitsii katsella?

Eihän tämä ole kuin lopun alkua ton kanssa. Teidän ,että tää on tyhmää narista tällaisesta,mut ku ei ole eka kerta kun tekee vastaavaa. Tosin on sanonut,että ei hanua minun laihtuvan,että on hyvä näin,mutta että pitää sabotoida toisen yritystä,se eniten ketuttaa.
Meni taasen luotto siihen totaalisesti. Eikä tämä johdu nyt vain tuosta munakkaasta vaan se on yksi kaikista asioista ja olipa nyt sit viimoisin ja siitä siksi kirjoitin.
Niin ja minähän en syö jälkiruokia :)
En usko että miehesi sabotoi sinua, vaan ei oikeasti tajunnut eroa yhden munan ja puolentoista munan munakkaalla. Jotkut kun eivät ihan oikeasti ymmärrä tuota kalorinlaskemista desimaalien päälle.

Kannattaisi tosiaan löysätä ettei mene anoreksiaksi. Jos on oikeasti niin hemmetin tarkkaa niin tehkää sitten sopimus, että mies ei koske yhtään mihinkään ikinä ja sinä hoidat kaikki ruokailut täysin itse. Mutta sitten ei välttämättä tarvitse ihmetellä jos miestä kyrsii vähän enemmän kuin sinua puolikas muna. Varsinkaan jos hän ei edes näe mitään tarvetta laihduttamiselle.

En usko että miehesi sabotoi sinua, vaan ei oikeasti tajunnut eroa yhden munan ja puolentoista munan munakkaalla. Jotkut kun eivät ihan oikeasti ymmärrä tuota kalorinlaskemista desimaalien päälle.

Kannattaisi tosiaan löysätä ettei mene anoreksiaksi. Jos on oikeasti niin hemmetin tarkkaa niin tehkää sitten sopimus, että mies ei koske yhtään mihinkään ikinä ja sinä hoidat kaikki ruokailut täysin itse. Mutta sitten ei välttämättä tarvitse ihmetellä jos miestä kyrsii vähän enemmän kuin sinua puolikas muna. Varsinkaan jos hän ei edes näe mitään tarvetta laihduttamiselle.

Niin no mä sanoin kyl miehelle että teen sen ihan itse, mut ku se aina häslää

[QUOTE="jepjep";25707235]Tajuatko sä yhtään, että yhdessä kananmunassa on noin 80 kaloria, eli puolikkaassa 40 kaloria. VAIN 40 kaloria. Ajattelitko että lihot sen vuoksi? Sä oikeasti räjähdät sun miehelle sellaisesta kalorimäärästä, jonka saat desistä rasvatonta maitoa?[/QUOTE]

Rajähdän? Missä niin sanoin. Sanoin, että ottaa päähän, eikä niin. Minusta se on aivan eri asia kuin kutsumasi räjähtäminen.

Mut eihän tuollaiseen voi luottaa mitenkään, kun ei kunnioita minun toiveita laisiknaa. Jee enpä taida uskalataa antaa lasta edes sen hoidettavaksi enään niin,että en ole paikalla.

scan_made_in_provo_front.png