jösses miten "laiska" tyttö mulla on :D TURHA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Pyysin kauniisti keräämään lelut ja hän meni heti maahan makaamaan kyljelleen ja sanoi niin surullisesti että "äiti, minä en kyllä tänään pysty tuohon." Mä olis siihen sit että miksi et pysty. "Mulla on ihan kamalan kipeä jalka enkä voi kävellä enää varmaan koskaan" :o Mä menin katsomaan että mikä sitten on niin näytti mulle viikon vanhaa hyttysenpistosta minkä oli aikoja sitten raapinut rikki ja sitten käskin juosta vessaan ku valitti että pissahätä on... Kummasti se jalka sillon toimi.... Se meni sillain ku siinä mobilat mainoksessa... Mahtaisko se auttaa laiskuuten kans? :kieh: :kieh: :D

Joo ihan turha ja vinoilijoille jo nyt tiedoks et kasvatuksessa ei oo vikaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
ihan ku minä :heart:

:D :D

mä teen joskus noin vitsillä että kun mies tulee sanomaan et voitko tiskata niin heittäydyn sohvalle, "en mä nyt mitenkään voi kun mulla on polvi koukussa" :D

Öh, mä saatan olla vähän samankaltainen :laugh:
No, tietää mistä on oppinu :kieh: :saint:

:laugh:
Onkohan se tää kesä ku on niin kuuma?? :whistle: :whistle:
Meillä tuntuu olevan joitain muitakin laiskoja meinaan mun pitäis siivota ja nyt mä seison tässä koneella vaiks sen pitäis olla vaan musiikin takia auki :laugh:

No sovitaan että se on tää kesä.. :whistle: :D :whistle:
Munkin PITÄS mut en jaksa edes alottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:laugh:
Onkohan se tää kesä ku on niin kuuma?? :whistle: :whistle:
Meillä tuntuu olevan joitain muitakin laiskoja meinaan mun pitäis siivota ja nyt mä seison tässä koneella vaiks sen pitäis olla vaan musiikin takia auki :laugh:

No sovitaan että se on tää kesä.. :whistle: :D :whistle:
Munkin PITÄS mut en jaksa edes alottaa...

No mä tässä ESITÄN tekeväni jotain :P

Yhteistyössä