Jotain hyötyä kuukautisistaki!

Rouva Räpylä

Aktiivinen jäsen
09.07.2006
2 265
0
36
Mulle tulee kauhee siivousvimma aina just ennen ku alkaa. Eli nyt on puhdas ja siisti koti :D Ja väsynyt olo! Ihanaa ku kauneus&terveys tuli tänään ni illalla ku lapset nukkuu ni voi rauhassa lukee lehtee sängyssä, aah :heart:

joo nii näköjää tuli.. mut pientä tuhrua, ja mitään ei jaksa ku nyt varmistu mistä oon tään taudin saannu niin ilmankos on vetopois

Jaanuska mikä sulla oikeen sit on?

Salmiakki, joo nyt on ihana olla ja katsella narsissia :) Vielä sauna pitäis siivota mut en ehtiny tänää ku pitää poikiaki välillä hoitaa :D No, huomenna sit pojat kylpyyn ni saa siivota...

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:

Oon jo viikon potenut ns. mahatauti, kuume, pääsärky, lihassärky, oksennustautia, ja otettii myös verikokeet ne on ihan ok, ei mitään, nyt päivällä sitten soitettiin yrittäjien liiton toimistosta ja kyseltiin.. yli 80 yrittäjää sairastunut viime tiistain yrittäjien iltakoulusta + perheet ja meikäläinen ol siellä miehen kans mut mies ei oo kipeä mut mie ja poika. Miulla on kestäny jo viikon, laihtunu jo 4 kiloa ja sen huomaa. Ruoka ei maistu, ei pysy sisällä, ei ees vatsa kurise.. :/ Selittivät että ekana luulivat sitä ruoka myrkytykseksi mut onkin paha norovirus. joillakin kestää pari päivää ja joillaki voi mennä yli viikon ennen ku on kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:

Oon jo viikon potenut ns. mahatauti, kuume, pääsärky, lihassärky, oksennustautia, ja otettii myös verikokeet ne on ihan ok, ei mitään, nyt päivällä sitten soitettiin yrittäjien liiton toimistosta ja kyseltiin.. yli 80 yrittäjää sairastunut viime tiistain yrittäjien iltakoulusta + perheet ja meikäläinen ol siellä miehen kans mut mies ei oo kipeä mut mie ja poika. Miulla on kestäny jo viikon, laihtunu jo 4 kiloa ja sen huomaa. Ruoka ei maistu, ei pysy sisällä, ei ees vatsa kurise.. :/ Selittivät että ekana luulivat sitä ruoka myrkytykseksi mut onkin paha norovirus. joillakin kestää pari päivää ja joillaki voi mennä yli viikon ennen ku on kunnossa.

Onpa inhottavaa :/ Toivottavasti paranet pian!

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:

Onpa inhottavaa :/ Toivottavasti paranet pian!

No on todellakin, kun on veto täydellisesti pois ja nukuttais koko ajan. Tää viikko sain maanantaihin asti lekuria ja ens tiistaina sit yritetään töihin jälleen, onneks yrityksen hommia voin kotona tehdä ilman reissaamisia mut ei jaksa pitkää istuskella. Mut kyl tää tästä, hiljaa hyvää tulee.

Yhteistyössä