jotain vinkkejä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palanu pulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palanu pulla

Vieras
sanotaan että sauna seksi ja siivous saattais käynnistää synnytyksen.. mulla vaan ei tapahdu mitään.. ei ole ees supistellu ymmärtääkseni kertaakaan.. aika ja mitta täynnä tätä mahaa ja jatkuvaa närästystä.. öisinkään ei saa nukuttua.. ihmekkös tuo jos sitten päivisin oon ku P''''n ammuttu karhu..

jotain vinkkejä että saisin ton hyvin viihtyvän asukin pois pussistaan tänne ihmisten ilmoille? vaikka niinhä se on et se tulee ku o tullaksee.. mut ei jaksais enää..

Kokeile pitkää kävelylenkkiä jonkun hyvän ystävän seurassa! Se tehosi omalla hyvällä ystävälläni, jonka minä raahasin kävelylle hänen raskauttaan silloin sen kummemmin ajattelematta. Ainakin väittävät sen olleen minun vikani, kun samana iltana joutuivat synnärille. Lapsi oli kyllä jo täysaikainen, eli olisi saattanut tulla sinä yönä ilman minun apuanikin. Raikas ilma ainakin voi parantaa mielialaasi, jos ei muuhun tehoakaan... ;)

Mulla auttoi kans toi pitkä reipas kävelylenkki. Seuraavana päivänä alkoi tulemaan supistuksia. Niitä tuli kyl 3 päivää, jokka koko ajan muuttui kipeimmiksi ja pikkuhiljaa säännöllisimmiksi...

Uus tutkimus sanois että lepoa.Useat vauvat syntyy yöaikaan eli synnytys käynnistyy kun on levossa.Kai päivällä ja muutenkin meuhkatessa kortisonia erittyy tai muista stressihormoneita joten vauva aattelee ettei kantsi äitiä häiritä!!=)

En tiiä,voi olla perääkin.Uudessa Odotus lehdessä luki että sperma ei vaikuta.Ehkä se kohdunkaulan ärsytys voi olla se mikä auttaa.lääkärithän joskus ronkkii vähän kovammalla kädellä jotta synnytys käynnistyis.

Että dildolla sorkkimaan ja makuuasentoon!!Orgasmit voi olla myös hyvästä!!=)

Että mukava viikko olis sulle tulossa!!!=)

Mulla ei irronnut kumpikaan itsestään, vaikka kuopusta odottaessa maalasin lasten huoneen uusiksi. En siis usko vippaskonsteihin. Tulee kun tulee tai sitten käynnistämällä.

Uusimmat

Yhteistyössä