Jotenki tämä laihdutus tuntuu ''liian helpolta''?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Thelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Thelma"

Vieras
Mä olen luullut että se on paljon vaikeampaa ja tuskallisempaa.
Olen nyt syönyt pari kuukautta n.1600-1800 kaloria ja paino on puonnut kilon viikossa.
Mä olin aikaisemmin luullut ja kuvitellut että tämä laihdutus on jotenkin ihan kauheen tuskallista hommaa ja raastavaa kitumista. Olen pari kertaa kokeillutkin ja ihan liian pienillä kaloreilla joten eihän se ole onnistunut millään. Nälkä ja paha olo kokoajan. Ja olen kieltäny itseltäni suurin piirtein kaikki hyvät ruat.
Nyt syön kohtuudella ihan kaikkea. Ja olo on ihan huippu hyvä. Ja fiilis mitä melkoinen.

Mut koko ajan tuntuu että ei tämä laihdutus voi olla näin simppeliä ja helppoa et joku ''kauhee'' tässä on pakko olla tai tulla kohta.

Kuulostaa tutulta...multa tipahti kymmenisen kiloa reilussa kuukaudessa. Ilman kaloreiden laskemista tai muutakaan. Hiukan vaan ruokavalioremonttia ja liikunnan lisäämistä. Ilman herkkuja oli tosi helppo olla.

Takapakki iski nyt. Paino ei tipu mihinkään vaan junnaa samassa, ja tätä on jatkunut jo muutama viikko...mutta en prkl luovuta. Katson Suurinta pudottajaa ja teen hampaat irveessä samoja juttuja mitä kilpailijat tekee. Pakkohan mun on laihtua jos liikun enkä mässäile!

[QUOTE="Juulia";23947607]Liikutko? Kartatko hiilareita?[/QUOTE]

parina päivänä käyn lenkillä muuten tulee kyllä hyötyliikuntaa ihan tarpeeksi. Talvella sit lähden harrastaan jotain muutakin.
En varsinaisesti vältä hiilareita. Mut syön niitä kohtuudella. Yks ruisleipä päivässä. Perunaa/pastaa kerran viikossa korkeintaan. Ja Syön hedelmiä.

Kuulostaa tutulta...multa tipahti kymmenisen kiloa reilussa kuukaudessa. Ilman kaloreiden laskemista tai muutakaan. Hiukan vaan ruokavalioremonttia ja liikunnan lisäämistä. Ilman herkkuja oli tosi helppo olla.

Takapakki iski nyt. Paino ei tipu mihinkään vaan junnaa samassa, ja tätä on jatkunut jo muutama viikko...mutta en prkl luovuta. Katson Suurinta pudottajaa ja teen hampaat irveessä samoja juttuja mitä kilpailijat tekee. Pakkohan mun on laihtua jos liikun enkä mässäile!

Tutustuppa kiloklubiin ja laske vaikka joku päivä kalorit.
Mut hienosti olet saanu puotettua sinäkin.

Mulla on kans jumittanut paino jo monta viikkoa. Olen nyt lisännyt rutiineihin pyöräilyn ja jumppapallo liikkeet.. josko se tästä taas :D

Kuulostaa ihan mieheni laihdutukselta, joka ei ollut yhtään kärsimystä. Ylläpito myös onnistunut hyvin, kun ei ole laskemista muutaman vuodenkaan jälkeen lopettanut. Todettiin yhdessä pitkän kokemuksen perusteella, että se on pieni hinta pysyvästä normaalipainoisuudesta, joka ei ole aikaisemmin millään toteutunut.

Mä oon laihtunut 25 kg, vielä on 20 kg, tuntuu olevan sitkeessä. Mun kroppa on kauheemmassa kunnossa ku lihavempana vaikka liikkunut, mutta olen kyllä kiinteytynytkin. Nyt on uus ihastus tullut elämään, en oo senkaa alasti viä ollut, se odottaa kovasti meidän vkl tapaamista, mua jännittää olla senkaa alasti :D

[QUOTE="Juulia";23947659]Mä oon laihtunut 25 kg, vielä on 20 kg, tuntuu olevan sitkeessä. Mun kroppa on kauheemmassa kunnossa ku lihavempana vaikka liikkunut, mutta olen kyllä kiinteytynytkin. Nyt on uus ihastus tullut elämään, en oo senkaa alasti viä ollut, se odottaa kovasti meidän vkl tapaamista, mua jännittää olla senkaa alasti :D[/QUOTE]

Onnea ihastukselle db
Mä olen tätä miettinytkin että miten sitten ku pääsen päämäärään. vielä 15 puotettavaa,. Et roikkuuko minun kroppa jos en nyt ala kauheeta jumppaa harjottaan?!

[QUOTE="Thelma";23947668]Onnea ihastukselle db
Mä olen tätä miettinytkin että miten sitten ku pääsen päämäärään. vielä 15 puotettavaa,. Et roikkuuko minun kroppa jos en nyt ala kauheeta jumppaa harjottaan?![/QUOTE]

No itselläni iho hieman roikkuu, olen pudottanut 22 kg.

Jos paino junnaa niin siihen auttaa kropan hämmentäminen. Syökää eri tavalla muutama päivä ja jatkakaa sitten normaalisti. Toi vaihtelevuus kannattaa tehdä parin viikon välein. Syö vaikka hieman enemmän hyvää rasvaa niinä päivinä, tai tankkaa hiilareita ihan kunnolla.

[QUOTE="vieras";23947724]No itselläni iho hieman roikkuu, olen pudottanut 22 kg.[/QUOTE]

Minkä ikäinen olet? Itsellä pudotettavaa tuo 22 kg. Nyt on lähtenyt vasta 6 kg. Mietityttää myös tuo, että miten alkaa iho roikkuun. Itse olen 32v.

[QUOTE="been there";23947781]Jos paino junnaa niin siihen auttaa kropan hämmentäminen. Syökää eri tavalla muutama päivä ja jatkakaa sitten normaalisti. Toi vaihtelevuus kannattaa tehdä parin viikon välein. Syö vaikka hieman enemmän hyvää rasvaa niinä päivinä, tai tankkaa hiilareita ihan kunnolla.[/QUOTE]

Hyvin sanottu. Tai hauskasti. Hämmentäminen. :D

Yhteistyössä