Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@Annika88 ymmärtääkseni tuollaisessa tilanteessa Ovitrelle pistettäisiin sitten kp 10. Mulle annettiin tuontyylinen ohje ainoassa pas-kierrossani 1,5vkoa etukäteen, eli lääkäri ei pitänyt vissiin niin millintarkkana että follia pitäisi mitata just ennen ovitrella. Tosin tuolloin jos se Ovitrelle oltaisiin tarvittu niin oltaisiin oltu tosi myöhässä ja olisi voinut olettaa että folli lienee jo kypsä. Lisäksi mulle annettiin kaksi eri siirtopäiväoptiota, eli joka 5 tai 6, joten ainoa kielletty lh-piikkipäivä oli maanantai. Toivotaan että sulla nyt saataisiin aikataulut osumaan kohdilleen! 🤞

Mäkin täältä tauolta välillä käyn lukemassa. Tsemppiä @Iik88 piinapäiviin 😍

Toivottavasti @Annika88, @näännä ja @Siili88 pääsee myös pian piinailemaan. Varsinkin @Annika88, olet jo niin pitkään odottanut ❤️

Mä kävin @Karhurouvanen jalanjäljissä Tallinnassa ja suunnitellaan seuraavaa hoitoa sinne. Munanjohtimet oli kuitenkin jälleen nestetäytteiset ja todettiin, että ne on järkevintä poistaa ennen kuin edetään hoidoissa. Mahtaako se neste siellä kuitenkin jatkuvasti vähän tullut ja mennyt ja pilannut kiinnittymismahdollisuudet menneissä siirroissa 😮‍💨 En jaksa enää lähteä toista kertaa HUS:n jonoihin (ja mahdollisesti uudelleen käännytettäväksi), joten hoidan leikkauksenkin Tallinnassa. Eli ens kuussa munanjohtimien poisto ja siirtoa uudella lahjoittajalla mietitään keväällä.
Mukavaa kuulla että asiat menee noinkin rivakasti eteenpäin, vaikkakin ikävää että tuollainen leikkaus tarvitaan. Tsemppiä leikkaukseen ja siitä toipumiseen, ja sitten pääsettekin mukavampien asioiden pariin :love:

@Annika88 ymmärtääkseni tuollaisessa tilanteessa Ovitrelle pistettäisiin sitten kp 10. Mulle annettiin tuontyylinen ohje ainoassa pas-kierrossani 1,5vkoa etukäteen, eli lääkäri ei pitänyt vissiin niin millintarkkana että follia pitäisi mitata just ennen ovitrella. Tosin tuolloin jos se Ovitrelle oltaisiin tarvittu niin oltaisiin oltu tosi myöhässä ja olisi voinut olettaa että folli lienee jo kypsä. Lisäksi mulle annettiin kaksi eri siirtopäiväoptiota, eli joka 5 tai 6, joten ainoa kielletty lh-piikkipäivä oli maanantai. Toivotaan että sulla nyt saataisiin aikataulut osumaan kohdilleen! 🤞
Kp 10 on aina liian aikainen, Ovitrellea ei voi pistää jos folli on alle 16 mm 😕

No onpa sulla kyllä tuokin vaikeaksi tehty! Mulla folli on usein bongattu 20-millisenä vaikka ovistesti ei ole vielä ollut sinä aamuna positiivinen. Mutta sulla siis kp 10 alle 16 ja silti ovistesti+ seuraavana tai sitä seuraavana päivänä? :O
Mulla ottaa spurtin juuri ennen ovista. Kp 10 on noin 13 mm ja 2-3 päivää myöhemmin on 17-23 mm 🤨

Niin justiin, @Annika88 ! No pitäneeköhän sitten vaan toivoa että ovis ajoittuu tällä kertaa oikein. Varmaan joku lääkkeellinenkin kierto olis jatkossa mahdollinen? Ja tuli mieleen että ootko tullut kokeilleeks että muuttaako letrot sulla oviksen ajankohtaa jotenkin ennustettavasti?

Niin justiin, @Annika88 ! No pitäneeköhän sitten vaan toivoa että ovis ajoittuu tällä kertaa oikein. Varmaan joku lääkkeellinenkin kierto olis jatkossa mahdollinen? Ja tuli mieleen että ootko tullut kokeilleeks että muuttaako letrot sulla oviksen ajankohtaa jotenkin ennustettavasti?
Letrot olivat viime kierrossa mutta kellon tarkasti oli silti se kp 12 kuten on aina se tai edellinen 😬 Lääkkeellistä ei lääkäri haluaisi tehdä, kun osittain modifioitu on tuloksiltaan paras ja on vain tuo 1 alkio. Kai se joskus osuu kohdilleen, jos ei nyt. Vieläkin vain tiputtelee (mitä ei yleensä ole), eli ihan pientä toivoa on että siirto voisi olla ma 16.2. 🤞🏻

• Tykkää
Reactions: näännä

Yhteistyössä