Jotenkin potuttaa katsoa tuota miestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Kun minä olen sairas niin joudun kuitenkin tekemään jotain kotiaskareita: "älä nyt ota mitään syötävää, äiti tekee kohta ruokaa", on sellainen tyypillinen kommentti vaikka makaan sängyssä raatona. |O

Nyt tuo on kuumeessa, eikä ole voinut edes tyhjentää ruokapöytää syönnin jälkeen, eikä laittaa tiskikonetta päälle. (minä lähdin syönnin jälkeen kouluun )
Kun hän on niin sairas ja heikko........PASKAT!

Onneksi tiedän (kiitos tämän palstan ) että muut miehet on samanlaisia, vaihtokaan ei kannata.

Menis edes sänkyyn, eikä makais sohvalla, ettei tarvis katsoa tuota kauheaa kärsimysnäytelmää!

Mun mies on melkeen joskus tuollanen, mutta kerkeen yleensä suuttua siihen voivotteluun ennen kun päästään tuolle asteelle :saint:
Mut ei vaan: ihanasti on kyllä huomioinu mua kun on ollu vähän unettomia öitä tässä, eikä omakaan olo ihan paras mahdollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Näin on...
Ja sen kerran kun se taukki tajuaa olla ite tekemässä niitä juttuja, niin osaako sitä ite maata raatona OSAAKO? NO EI!!! :headwall:

Kyllä mä vaan osaan, itseasiassa meillä se raato olen minä, silloinkin, vaikka olisimme kipeinä molemmat yhtä aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Näin on...
Ja sen kerran kun se taukki tajuaa olla ite tekemässä niitä juttuja, niin osaako sitä ite maata raatona OSAAKO? NO EI!!! :headwall:

Kyllä mä vaan osaan, itseasiassa meillä se raato olen minä, silloinkin, vaikka olisimme kipeinä molemmat yhtä aikaa.

Oon minäki joskus ollu, mut jossain vaiheessa suivaannutti sekin kun se marisi koko ajan siitä tekemisestään...
Helpommin kävi SILTI kaikki hommat ku nousi ja teki vaikka kuin ei ois jaksanu tai pystyny.

Yhteistyössä