Jotkut osaa sitten olla törkeitä :( prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Pojalla oli eilen kaveri kylässä leikkimässä. Vierailijan äiti kysyi jo silloin kun sovittiin päivästä että voisiko olla yhdeksään asti . Sanoin että meillä menee lapset nukkumaan jo kasilta että viimeistään sillon pitäisi hakea .
Niin sitten sovittiin .
Eilen hakijaa ei tullut kasilta , yritin soittaa puol ysiltä , puhelin kiinni :(
Klo 21.20 tulee äiti hakemaan ihan kuin ei mitään , ei pahoittele, harmittele ....
Kun kysyin asiasta niin sitten sanoi sori et veny vähän .
No eipä enää tule meille kyseinen heppu. Sääli kiva poika ja hyvät ystävä mun pojan kanssa.

No törkeää ehkä, mutta en kyllä silti ihan totaalikieltoa tuon lapsen kyläilyihin laittas, jos kerran on pojan hyvä kaveri. Oisko mahdollista tulla vaikka yökylään, silloin menisivät sitten ajoissa maate? Itselleni on hyvin tärkeää, että lapset kaverit saavat meillä kyläillä, enkä yhden kerran perusteella tosiaan kyläilyä kieltäisi... Vaikka kyläpaikassa mennäänkin kyläpaikan ehdoilla ja säännöillä, hinpunverran joustovaraa luulisi löytyvän. Onhan kuitenkin koti lastenkin koti, ja lasten elämään olennaisena osana ONNEKSI kuuluvat yleensä kaverit.

Jos tää heppu ei saa kyläillä enään kaverinsa luona niin eihän siitä tule kuin paha mieli molemmille lapsille!
Eikö vierailuja voisi järjestää niin että mahdollisuutta "venymiseen" ei ole!
Tai kehottaisin keskustelemaan suoraan tämän myöhästyneen Äidin kanssa asiasta, tyyliin ymmärrätkö että lapsemme eivät voi olla tekemisissä jos et hae ajallaan pois ja siitä ei seuraa kuin pahamieli molempien lapsille, ja erityisesti sille sun omalle!! :)

Joustoa ja venymistä... Arkipäivinä? Meidän perheen arkeen ei käy, että yhden perheenjäsenen vieraat viipyvät yli meidän nukkumaanmenoajan. Jos seuraavana päivänä odottavat työ, koulu ja päiväkoti, on vain typerää odotella, että puoli kymmenen jälkeen päästäisiin vasta nukkumaan. Ja yökyläilyt arkena, joo kiitos ei.

Kyläilyt voisivat meidän osalta jatkua sitten kun se pojan kaveri on sen verran iso, että pääsee itse kulkemaan meille ja voi sitten meiltä lähettää sovittuna aikana kohti kotia.

Mulla on poika ystävä ja kun oli kesäloma niin me ei nähty pitkään aikaan niin sitkun tavattiin niin sen ensimmäinen kommentti oli että sä olet lihonnut sir mä olin sillee wtf? Ja sir illalla menin jäälle niin olin lihonnut5kg ja katoin no osasto heti keskivartaloani on ko mitään muutosta ei ollut mitään onneksi se ei näkynyt päälle päin

Yhteistyössä