T
todella hämillään
Vieras
tarina alkoi näin: Olin menossa aamuvuoroon ja laitoin sille työtoverille vietiä joka kanssa sielä oli. Ja hän ei vastannut mitään. töissä sitten oli hiljainen ja jonkun ajan päästä sanoi että älä enää ikinä laita tuohon aikaan aamusta viestiä, mies on nyt todi vihainen. (kello oli silloin noin 8.)
Sitten iltapäivällä minun piti laittaa viesti siskolleni ja meni vahingossa tälle kyseiselle henkilölle. En ruvennut aisaa korjaamaan sillä ajattelin että hän tajuaa tulleen väärään osoitteeseen.
Noh noin viiden minuutin kuluttua tästä hänen miesystävältään tulee viesti:
"nyt kannattaa sit alkaa miettimään asioita! Ei kannata suututtaa vääriö ihmisä"
Siis mitä v**tua?!??? Mä olin ihan huuli pyöreenä tossa tilanteessa.
Tää nainen on 26v ja mies jotain 46v.
SIis mitä te ajattelisitte tosta??
ps. laitoin vielä tälle naiselle (hän on ystäväni) pahoittelut et tuli väärään osotteeseen että en TODELLA tienyt ettei hälle saa viestiä laittaa.
Mutta kertaakaan hän ei tämän miehen skitsotessa ja soitellessa laittaut minulle mitään..
Sitten iltapäivällä minun piti laittaa viesti siskolleni ja meni vahingossa tälle kyseiselle henkilölle. En ruvennut aisaa korjaamaan sillä ajattelin että hän tajuaa tulleen väärään osoitteeseen.
Noh noin viiden minuutin kuluttua tästä hänen miesystävältään tulee viesti:
"nyt kannattaa sit alkaa miettimään asioita! Ei kannata suututtaa vääriö ihmisä"
Siis mitä v**tua?!??? Mä olin ihan huuli pyöreenä tossa tilanteessa.
Tää nainen on 26v ja mies jotain 46v.
SIis mitä te ajattelisitte tosta??
ps. laitoin vielä tälle naiselle (hän on ystäväni) pahoittelut et tuli väärään osotteeseen että en TODELLA tienyt ettei hälle saa viestiä laittaa.
Mutta kertaakaan hän ei tämän miehen skitsotessa ja soitellessa laittaut minulle mitään..