Jouduin uhkailun kohteeksi tänään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todella hämillään

Vieras
tarina alkoi näin: Olin menossa aamuvuoroon ja laitoin sille työtoverille vietiä joka kanssa sielä oli. Ja hän ei vastannut mitään. töissä sitten oli hiljainen ja jonkun ajan päästä sanoi että älä enää ikinä laita tuohon aikaan aamusta viestiä, mies on nyt todi vihainen. (kello oli silloin noin 8.)

Sitten iltapäivällä minun piti laittaa viesti siskolleni ja meni vahingossa tälle kyseiselle henkilölle. En ruvennut aisaa korjaamaan sillä ajattelin että hän tajuaa tulleen väärään osoitteeseen.

Noh noin viiden minuutin kuluttua tästä hänen miesystävältään tulee viesti:

"nyt kannattaa sit alkaa miettimään asioita! Ei kannata suututtaa vääriö ihmisä"

Siis mitä v**tua?!??? Mä olin ihan huuli pyöreenä tossa tilanteessa.

Tää nainen on 26v ja mies jotain 46v.

SIis mitä te ajattelisitte tosta??

ps. laitoin vielä tälle naiselle (hän on ystäväni) pahoittelut et tuli väärään osotteeseen että en TODELLA tienyt ettei hälle saa viestiä laittaa.
Mutta kertaakaan hän ei tämän miehen skitsotessa ja soitellessa laittaut minulle mitään..

Alkuperäinen kirjoittaja neea:
:o Aika paha. Ei taida ystävälläsi todellakaan hyvä olla kotona.

Juu ei todellakaan.

Mies ei käy töissä. Kaveri painoi reilun vuoden kahta työtä. Päivällä/illalla "oikeessa" duunissa ja yöllä toista työtä ja aamulla takas duuniin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksi laitoit aamulla sen viestin: mitä asiaa sulla oli?

Siksi laitoin että oli asiaa.

Mikä asia oli sellainen, että se ei voinut odottaa siihen, kun olitte töissä?

ja miten se liittyy nyt tähän? sustako ihan normaalia tollanen mielipuolinen kilhatelu?? ja mä laitoin sen viestin ystävälleni EN sen hullulle miehelle. ja siis tämä ystäväi ei sanonut asiaa pahalla pikemminkin jotenkin hämmentyneenä ja alakuloisena.

Mitä helvata merkitystä sillä on?
Jos nainen laittaa ystävälleen viestiä ja tämän ystävän mies kilahtaa siitä, niin vika on kyllä ihan muualla kun viestin lähettäjässä!

Minä pysyttelisin hyvin kaukana tuollaisista ihmisistä. Ja neuvoisin työkaveria, että pitää puhelimensa kiinni tai äänettömällä sellaisina aikoina, kun viestien vastaanottaminen ei käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Mitä helvata merkitystä sillä on?
Jos nainen laittaa ystävälleen viestiä ja tämän ystävän mies kilahtaa siitä, niin vika on kyllä ihan muualla kun viestin lähettäjässä!

peesii

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Minä pysyttelisin hyvin kaukana tuollaisista ihmisistä. Ja neuvoisin työkaveria, että pitää puhelimensa kiinni tai äänettömällä sellaisina aikoina, kun viestien vastaanottaminen ei käy.

onneksi ei jouduta olemaan missään tekemisissä keskenään.

Lisään vielä että kahden kesken/töissä ystäväni oma mukava itsensä mutta kun miehen seurassa on todella inhottava ilkeä ja välinpitämätön.

Voikohan mies olla narsisti? ja kaverini siis ihan täysin hänen komennuksessaa. :( käy sääliksi. ei usko miehestä mitään pahaa ja sokeana elättää tämä AIKUISEN miehen.rataa niskalimassa kahta työtä.

Mä kävisin kyllä sanomassa tuollaiselle suorat sanat! Mä en hyväksy yhtäkään kilahdusta mua kohtaan. Todella ärsyttävää että jotkut luulee että ne voi käyttäytyä ja uhkailla miten vaan. Kyllä saisi kuulla kunniansa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
No tekeekö tämä mies esim.yövuoroa että olis tarttenu nukkua mutta jotenkin kuulostaa häijyltä pariskunnalta.

lue tuolta : MIES EI KÄY MISSÄÄN TÖISSÄ VAAN ON NAISEN ELÄTETTÄVÄNÄ!!! säälittävä luuseri joka manipuoloi ystävääni.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mä kävisin kyllä sanomassa tuollaiselle suorat sanat! Mä en hyväksy yhtäkään kilahdusta mua kohtaan. Todella ärsyttävää että jotkut luulee että ne voi käyttäytyä ja uhkailla miten vaan. Kyllä saisi kuulla kunniansa!!

odotan huomista tässä et millanenhan on ystävä töissä. ei siis itse laittanut minulle mitään tämän episodin jälkeen. :/
olen kyllä todella huolissani heidän suhteestaan. Tuo ei ole kyllä enää millään mutoa normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
siis mulla kyllä nyt meni yli..tuota nuin..siis työkaverisi mies suuttui koska laitoin työkaverille 8 aikaa aamulla tekstarit :whistle: :/

ei vaan taisi suuttua vain siitä että laitoin sille viestin sillä kilahti siitä kun iltapäivällä sit meni se yksi viesti hänelle vaikkei edes pitänyt ja sen jälkeen tuli toi uhkaus.. :/

Yhteistyössä