Kauan toivomamme pienokaisen laskettu aika on lähellä jouluaattoa :heart: Tästä taitanee tulla yksi jännittävimmistä jouluista :xmas:
Ja toki muutenkin olen aina rakastanut joulun tunnelmaa ja odotusta!
Oih, niin kiireinen syksy on ollut, että en ole kerennyt jouluja miettiä,
mutta täytyypä näin tunnelmaihmisenä palata tuonne oikeen ajan kera,
näytti todella kivoilta aiheilta keskustelut.
Minä rakastan joulua, ainoa hyvä asia talvessa. Joululahjatilanne on jo ihmeen hyvällä tolalla, koskaan ennen en ole ollut näin aikaisessa, mutta tänä vuonna on vaan hyviä lahjajuttuja tupsahdellut nenän eteen.
Joku ihme joulufiilis on ollut nyt päällä, kun olen tänäänkin joululauluja laulellut
Me ollaan mun miehen kanssa ehdottomasti jouluihmisiä Mä säästän jopa säästöpossuun, että saan ostettua ''ylimääräisiä'' lahjoja Ehkä vähän lapsellista? Mutta hyvä keino on ollut aikaisempina vuosina. Rakastan antaa lahjoja. Ja sitä tunnelmaa ja perheen ja suvun kanssa ajan viettämistä Ja äidin tekemä ihana ruoka! Odotan jo, että saan ruveta koristelemaan kotia joulukuntoon ja laittaa jouluvaloja ym.. Sitten tietenkin vielä ihan oikea kuusi sisälle En malttaisi odottaa!
Pelkkä joulusta lukeminen aiheutti sen, että piti laittaa kynttilä palamaan ja keittää kupillinen teetä. Lanka josta neulon miehen joululahjalapasia on myös ihanan jouluinen (7veljestä Punatulkku). :heart: