Joulujuhla ulkona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄÄ

Vieras
Päiväkodin pientenryhmän joulujuhla on ulkona! Ärsyttävää. Oltiin ostettu jo neidille mekko, kengät ym. tilpehöörit ja nyt ilmoittavat pitävänsä juhlan tuolla vesisateessa! Todella tunnelmallista olla joulujuhlassa kuravaatteissa! Missä perinteiset joulujuhlat? Miksi, voi miksi!

mä ostin pojalle viime vuonna juhlahousut,paidan,slipoverin ym kengät niin ei ollu koko joulujuhlaa että ärsytti no oli sit jouluna päällä

tänä vuonna sit taas on joulujuhla

Pojan päiväkoti piti myös kerran ulkona joulujuhlan. Meistä oli kiva ja tunnelmallista olla kynttilöiden ja lyhtyjen valossa seuraamassa esityksiä. Kylmä tosin tuli, mutta oma oli vikani, kun laitoin liian vähän päälle.

Ymmärrän tuon jossain lapissa missä on lunta ja esim. saa kynttilöitä ja tehtyä vaikka tonttupolun tmv. mutta etelässä aivan turha. Täällä sataa vettä vielä joulukuussa! Luulen että tuossa yritetään välttää hälyä ja melua.

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Mun muksun joulujuhla on kirkossa, oli viime vuonnakin. Viime vuonna se oli kuin jumalanpalvelus + pieniä lasten esityksiä. saapi nähdä onko tänä vuonna samanlainen, paljon ovat ainakin lauluja harjoitelleet.

Toissa vuonna pojun tarhassa oli kans joulujuhlan tilalla joulukirkko. Jätettiin väliin...

Hoitajat pääsevät puolta helpommalla järjestelyjen suhteen, ei tarvitse koristella paikkoja, laittaa tarjoiluja tai siivota jälkikäteen. Eikä tarvitse pähkäillä, voidaanko esittää joulukuvaelma, joka loukkaa muita uskontokuntia :D

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Mun muksun joulujuhla on kirkossa, oli viime vuonnakin. Viime vuonna se oli kuin jumalanpalvelus + pieniä lasten esityksiä. saapi nähdä onko tänä vuonna samanlainen, paljon ovat ainakin lauluja harjoitelleet.

Toissa vuonna pojun tarhassa oli kans joulujuhlan tilalla joulukirkko. Jätettiin väliin...

Juu, meilläkin jäisi väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:

Juu, meilläkin jäisi väliin.

Tänä vuonna on sit joulukirkko erikseen ja sinne lähtee vaan pari isoimpien lasten ryhmää.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Hoitajat pääsevät puolta helpommalla järjestelyjen suhteen, ei tarvitse koristella paikkoja, laittaa tarjoiluja tai siivota jälkikäteen. Eikä tarvitse pähkäillä, voidaanko esittää joulukuvaelma, joka loukkaa muita uskontokuntia :D

"huokaus"

Vuosia vuosia sitten mun pikkusiskolla oli ala-asteella joulujuhla ulkona. Ja täytyy sanoa että oli ihanin joulujuhla missä olen ollut. Oli kulkue metsässä, kynttilöitä, joku rakovalkea, esityksiä... Kaikki sai tulla ketkä halus, koulun juhlasaliin ei olis isovanhempia ja kyläläisiä mahtunut. Mutta silloin oli kyllä lunta... Ja joululuhja loppui muistaakseni n. klo 00.05, niin sai sit siitäkin koulupäivän.

meillä kanssa joulujuhla pihalla, myyjäiset sisällä. esitys ulkona lapsilla, joopa joo.. itsekin ostin näin ekakertalaisena juhlavaatteet turhaan, haalareissa ollaan ulkona juomassa glögiä. Eipä paljon innosta joulujuhlaksi, pidän tuota pelkkänä pihatapahtumana. Aiemmin ollut kirkossa, itse päiväkodissa ei koskaan kun siellä ei ole tilaa ottaa perheitä vastaan.

Yhteistyössä