Joulukalenteri joka hakkaa kaikki muut kalenterit 100-0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinihammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meil on ihan tasan samanlainen :D

Nähtiin se yhden pikkuputiikin ikkunassa pari vuotta sit kun kuljettiin ohi. Parinkymmenen metrin päässä pysähdyttiin ja peruutettiin, tuo oli ihan pakko saada.

Meillä tonttu tuo yllärin joka yö yhteen laatikkoon, muuten ei olis ylläreitä enää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Eipä oo joka pojalla tai edes tytöllä tommosta.. Mitäs se sitte pitää sisällään vai onko semmonen itse täytettävä malli??

Appi oli laatikot ite täytellyt.

ihana.
Meillä appi on täysin anopin tossun alla. Anoppi päättää kaikki hankinnat. appi ei ole koskaan osatnut mitään kenellekään. ja anoppi on pihi. Eipä ole koskaan tullut meille joulukalentereita ...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihana.
Meillä appi on täysin anopin tossun alla. Anoppi päättää kaikki hankinnat. appi ei ole koskaan osatnut mitään kenellekään. ja anoppi on pihi. Eipä ole koskaan tullut meille joulukalentereita ...

Sanotaanko niin, että onneksi anoppi ei päässyt tulemaan. ;)

Meille mummo osti viime jouluna samankaltaisen. Jos jotain eroa, niin värit hiukan erilaiset, mutta hyvin samanlainen. Jostain kirjakerhosta oli ostanut. Tänä vuonna en jaksanut täyttää, koska vaatii tarkkuutta, että kaikki mahtuu laatikoihin :D Ensi vuonna taas autokalenteri varmaan meilläkin täytettynä. Mä tykkään itse täytettävistä kalentereista ja niitä meillä onkin jo pari kolme erilaista :D

Yhteistyössä