Joulukalenterin pussukoihin mitä? Ideoita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lady of the lake
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva idea on ostaa niitä pieniä lego-pakkauksia ja laittaa pari osaa kerrallaan. Ei kyllä varmaan ihan pienillä riitä sinni odottaa, mutta hauska isommille. Heijastin,nukkekodin tavaroita. Tytöille niitä pakkauksia joissa on pieni nukke ja sille tarvikkeita, siitä riittää moneks päiväks. Joskus oon laittanu hammasharjan, ja tykkäsivät!

Minä ajattelin kanssa että joskos neidille tekis. Mutta ajattelin että jemmaan pussukan joka aamu eripaikkaan =) Eli en teekään kalenteria valmiiksi missä on joka päivälle pussukka vaan jemmaan yllärin johonkin ja sitten neiti saa aamuisin etsiä Mihin tonttu on sen milloinkin jättänyt =)
Sisään varmaan tulee laitettua purkkaa, nameja joskus, tarroja, pinnejä, kyniä tms. =)

Myös tehtävä laput on kivoja lapsista, esim. tänään leivotaan pipareita/torttuja, askarrellaan jotain jouluista, käydään metsäretkellä katselemassa tonttuja/metsän eläimiä, vie illalla ulos kynttilä palamaan jne.

Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:
Minä ajattelin kanssa että joskos neidille tekis. Mutta ajattelin että jemmaan pussukan joka aamu eripaikkaan =) Eli en teekään kalenteria valmiiksi missä on joka päivälle pussukka vaan jemmaan yllärin johonkin ja sitten neiti saa aamuisin etsiä Mihin tonttu on sen milloinkin jättänyt =)
Sisään varmaan tulee laitettua purkkaa, nameja joskus, tarroja, pinnejä, kyniä tms. =)

toi hyvä idea, että jemmataan joka päivä eri paikkaan, kiitos vinkistä!!!!

Minä laitoin viime jouluna "kalenteriin" kuivattuja hedelmiä (jukurttirusinoita, papaijoja, ananaksia), pähkinöitä sekä sesamkeksien palasia.

Tänä vuonna ajattelin laittaa jotain muuta, mielessä on ollut esim. palapeli (muutama pala joka päivälle).

Alkuperäinen kirjoittaja mavonsilimä:
Me tehtiin viime vuonna huovasta sukat jotka muksut ite koristeli. Siis yks isompi sukka per lurkki, ei tarvi värkätä nin montaa ja mahtuu vähän isompiki ylläri.

Toihan oiski hyvä idea että ois vaan yks isompi sukka ja sit siihen vois tarranauhalla laittaa numeron niin sais sit vaihtaa aina joka päivä. Mulla nimittäin oli aika kauan aikomus tehä kalenterit molemmille lapsille (sillon oli vaan kaks) mut ne sit jäi tekemättä.... Tollasen voiski saada toteutettua peräti.

Meilläkin on joulusukat joihin jouluaattona tulee isompi paketti, tänä vuonna voiskin niihin laittaa kalenteriyllätykset, mut mitä kummaa laittaa vauvalle, kun eihän se voi jäädä ilmankaan.

Tuo palapelihomma olis kiva, ja vieläkivempi kun teettää lapsesta omalla kuvalla palapelin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kutmula:
Myös tehtävä laput on kivoja lapsista, esim. tänään leivotaan pipareita/torttuja, askarrellaan jotain jouluista, käydään metsäretkellä katselemassa tonttuja/metsän eläimiä, vie illalla ulos kynttilä palamaan jne.

Peesi. Tekemistä eikä tavaraa!

Mä laittelin viime joulun aikaan pieniä joulukuusen koristeita: tonttuja,kelloja, olkikoristeita jne. erilaisia ja poika laitteli niitä aamuisin pieneen koristejoulukuuseensa.Niitä pieniä koristeita löytyi hyvin tiimarista. Suklaiset joulukuusenkoristeet sai syödä sit vasta joulun aikaan....ei vaan oikeesti sinne asti säilynyt.

Yhteistyössä