Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Heippa!
Esikoista ootellaan ja LA aika on tod.näk. 1.12Normikierron mukaan ois menny marraskuun loppuun, mutta aavistelen että pitkäksi mentiin tällä kertaa. Vielä ei oo ihmeempiä oireita väsymystä ja menkkajomotuksia lukuunottamatta. Mikäli joku osaa luoda sellaisen salaisen ryhmän Facebookkiin niin liittyisin mieluusti
Hei! Minulla laskettuaika 5.12. Toinen lapsi olisi kyseessä. @blue-bell mullakin viivat jotenkin todella hitaasti tummenee rfsun liuskoilla. Muut merkit näyttäny vähän tummempaa, mut noilla rfsun liuskoilla on vähän yrittäny seurata, että tummeneeko. Vähän mietityttää kyllä kans, en viitsis enää kauheen montaa testiä ostaa, oon tehny niitä nyt joku 7kplminkä merkkisillä testeillä olet testannut?
Mulla on ihan samat fiilikset. Apteekin ultraan oon saanut haaleet viivat, toinen vahvempi. Mutta nyt tänä aamunakun tein rfsun herkän niin melkein saa suurennus lasilla katsoa. Mä en uskalla digiä tehdä vasta kuin ensi viikon puolessa välissä. Huomenna pitäs alkaa menkat, nii kyllä sen sit olis jo kai pakko näyttää positiivistaJotenkin hirveän epävarma olo tästä vaikka selvä (vaikkakin haalea) viiva tuli testiin. Eilen siis plussasin ja suunnittelin tekeväni huomenna digin mut pelottaa että se näyttääkin negaa. Voispa heti vaan mennä ultraan ja nähdä et kaikki on hyvin. Mä aion mennä, mutta silti nämä viikot on kamalia kun pitää vaan odottaa epävarmuudessa ja sinnekin voi tosiaan mennä vasta muutaman viikon päästä. Aiotteko muut mennä varhaisultraan?
Mulla on ihan samat fiilikset. Apteekin ultraan oon saanut haaleet viivat, toinen vahvempi. Mutta nyt tänä aamunakun tein rfsun herkän niin melkein saa suurennus lasilla katsoa. Mä en uskalla digiä tehdä vasta kuin ensi viikon puolessa välissä. Huomenna pitäs alkaa menkat, nii kyllä sen sit olis jo kai pakko näyttää positiivista
Mä oon kans miettinyt tota varhaisultraa, todennäkösesti menen.
Oon nyt 4 liuskatestiä tehnyt, toosi hitaasti tummenee viivat... on kyllä siis ihan selkeästi punertavat, mutta edelleen mun mittarilla "haamuja". Tänään pitäisi olla kuitenkin rv4+0, esikoisesta oli tässä vaiheessa jo ihan kontrolliviivan vahvuinen, tuulimunasta en muista, mutta pelkään että silloinkin oli tällä tavalla pitkään haalea :/
Ootteko kokeillu pregcheckiä? Mulla ne on näyttäneet tummentumisen hyvin aiemmissa raskauksissa.