Joulukuiset 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on tänään ollut tosi stressaava päivä, tuntuu että kaikki stressi hormonit on ihan tapissa. Ja se varmaan aiheuttanut sen, että ei tunnu mitään oireita ja sitten alan epäilemään koko raskauden olemassaoloa. Kun muutoin tuntuu vähän väliä jotain nippailua alavatsalla. Täytyy koittaa nyt saada unen päästä kiinni ja toivottavasti huomenna on kroppa taas rauhallisempi.

Heippa, täällä myös yksi jolla 11.12. laskettu aika. Paljon epävarmuutta ilmassa, edelliset huonot kokemukset ja tämäkin kaikin puolin riskiraskaus. Mutta onhan aina sekin mahdollisuus olemassa että kaikki menee hyvin 😌

Tsemppiä varhaisultraan. Kerrothan kuulumiset sitten :).
Mä en ole vielä varannut. Toisaalta tuntuu turhalta kun muutenkin on rahat tiukalla mutta toisaalta se varmasti rauhottaisi mieltä kun näkisi onko tuolla oikeasti mitään.
Kävin tänään lääkärissä kun jouduin lopettamaan masennuslääkkeen heti plussaamiseen, koska se ei ollut sopiva raskaana ottaa. Mulla on ollut jaksamisen kanssa haasteita viime kuukausina, lähinnä työstä johtuvaa uupumista ja siksi tuo lääke aloitettiin muutama viikko sitten. Olin silloin varma että raskautumishaaveet saa unohtaa kun oltiin jo niin kauan yritetty. Olin myös varaamassa aikaa kierukan laittoon kun huomasin että olikin kuukautiset myöhässä 😅.
Nyt sain kaksi viikkoa sairauslomaa ja lähetteen eteenpäin keskustelemaan lääkityksen tarpeesta... En ole kovin lääke myönteinen tällä hetkellä, mutta katsotaan onko pelkällä sairauslomalla vaikutusta vointiin.

Yhteistyössä