Joulukuun Ensikertalaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja La86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

La86

Vieras
Ja niin se kauan odotettu plussa testi tuli..Isäntä kyllä kertoi heti testin jälkeen, että kyllä minä sen jo arvasin..nii-in..voihan se olla kun tuli itkettyä vessassa ja raivostuttua pienistä asioista niin että olis voinu karjua ja huutaa naama punaisena :ashamed: mutta nämä "oireet" tuli mulla siis TOSI aikaseen, nyt siis siirryin vko:lle 5 ainakin kaiken maailman netti laskureiden mukaan, neuvola tätin tapaan vasta joulukuun lopulla..Ja tänne toivon kaikkien joulukuun ensiodottajien kertovan mielipiteitään asioista ja kokemuksia..Ollaan tukena toisillemme mammat...Sillä minua pelottaa, jännittää, paleltaa, väsyttää, naurattaa ja itkettää ainakin :) Ja hirmuisen kiva olis saada neuvoja ja vinkkejä "kohtalotovereilta" miten arki luistaa ja miten jaksatte? Ja mulla todellakin kamala synnytyspelko jo nyt, kun lueskellu niistä ja kuullu tarinoita..mikä siihen auttaa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onnea plussasta!! :hug:

Täällä ei olla ihan vielä testattu, mutta toissa päivänä tuli ihan tippa verta (n. 6 pvä oletetun oviksen jälkeen), pari päivää ollut kurkku kuiva ja eilen totesin alamasussa turvotusta aika runsaanlaisesti, joka oli ihan erilaista kuin normaali menkkaturvotus. =) Testailemaan pääsee vasta tuossa reilu viikon päästä, toivotaan parasta!

Kiitos :heart: Toivotaan todellakin parasta, lauantaina kun mä plussasin niin sillon alkoi se tiputtelu ja kesti vain aamupäivän, sillon siis menkkojen alkamis päivään 4 päivää :) tää on odotettu tapaus niin en millään malttanu odottaa ja kun ne mielialat oli mitä oli niin testailin sit etuajassa :) ja mua turvotti tosi paljon jo reilu viikko ennen mensuja mahan kohdalta...mä laitan sormet ristiin sulle ja toivon parasta :) ilmoittelehan!

Yhteistyössä