Moi!
Me ollaan puoli vuotta sitten muutettu ihan uuteen rivitaloon, jossa 88 neliöö kahdessa kerroksessa. Hyvin tänne siis mahdutaan. Ollaan jo vähän mietitty vauvan sängyn paikkaa yms =)
Auton osto on meilläkin edessä. On kateltu mulle sallaista pientä kauppakassia, mut nyt sit täytyy ostaa ainakin sen verran isompi auto et vaunut mahtuu kyytiin. Tarkoitus olis ostaa se auto tässä kevään aikana. Olen hiljattain saanut ajokortin, et oliskin hyvä jos tulis ajeltuu sit enemmän.
Mulla neuvola siis 11.5, mut olen tässä pähkäillyt et menisinkö alkuraskauden ultraa jo ennen sitä tai sitten heti sen jälkeen. Varmistuis sitten et onko kaikki hyvin. Mulla menossa nyt rv 8. Sitä olen miettinyt et onkohan liian aikaista mennä ultraan vai jo sopiva aika!?
Mulla kans tullut pieni pömppis, mut uskon et se johtuu siitä kun en ole viime aikoina juurikaan urheillut. Aikaisemmin sitä säännöllisesti tehnyt. Harmittaa tuo selkä, kun olis niin kiva nyt ulkoillakin kun aivan ihanat ilmat. Rinnat on kyllä selvästi muuttunut. Ne on arat, painavat ja turvonneet.
Mulla ollut öisin omituista alavatsa kipua. Herään noin kahden tunnin päästä siitä kun olen mennyt nukkumaan. Kauhea pissahätä ja alavatsaa jomottaa, kuumotta, polttelee noin 10 minsaa ja sit takaisin nukkumaan. Joinakin yönä herään taas muutaman tunnin päästä samaan vaivaan ja sit yleensä nukun lopun yön hyvin. Lähes tulkoon joka yö ollut tällaista. Ensimmäisen kerran kun tätä oli niin säikähdin kyllä todella. Nyt olen huomannut sen mitä rauhallisempi olen sitä nopeemmin oireet häviää. Ilmeisesti lihakset jotenkin niin krampissa, et se aiheuttaa kipua. Sit kun rentoutuu, se helpottaa. Muuten alavatsa kivut ovatkin hävinneet lähes kokonaan. Alussa oli koko ajan menkkamaisia kipua, nyt vain ihan silloin tällöin.
Musta olis kans kiva kertoo muillekin raskaudesta. Olen jounut tekemään pieniä valkoisia valheita, ettei ihmiset ihmettele miks en lähde juhlimaan. No se on sitten kiva myöhemmin heille kertoa, miksi kieltäydyin =)
Oletko muuten ajatellut milloin kerrot töissäsi?
-Tytti-