Moikka,
ootko miettinyt hankkia talvihaalaria teidän tytölle? Minkähän kokoinen kannattaa ostaa? Mä otan ä-pakkauksen, mutta sen pukuhan on ihan liian iso.
Mulla on ihan karmea yö takana. Maha painaa sattuu mahaan, selkään ja kylkiin. Kaveri herää ainakin kerran yöllä ja potkii kylkiin... Ja tätä vielä vähän reilu 3 kuukautta.
Isoin ahdistus tähän mennessä tuli aamulla peilin edessä. Olo on niin läski! En usko että mulla on tullut kylkiin mitään, mutta peilissä näyttää siltä kuin vyötärö olisi kadonnut. Sellainen tasainen pötkö. Ja lantio on jotenkin vähän "levinnyt". Sekään ei tunnu ihan suoranaiselta lihomiselta, mutta jotain on tapahtunut.
Oltiin neuvolassa eilen ja taas oli se kamala punnitus. Nyt on mittarissa painoa tullut 8,2 kg yhteensä. Laskeskelin että jos paino nousee sen arvioidun 500g viikossa niin kaikkineen tulee noin 15 kg. Eihän näitä kiloja kuulu vahdata, mutta kun...
Luojan kiitos sulla on ollut samoja vinkeitä, muuten en ees kehtaisi valittaa näistä. Tuntuu että julkinen tuomio on se, että jos kehtaa raskauskiloista valittaa on pinnallinen ja turhamainen. Mua suoraan sanottuna hirvittää jo valmiiksi, että miten nää kilot saa sitten pois?! Suurin osa lähtee synnytyksessä, mutta ei mulle yleensäkään mikään 2kg pudottaminen oo helppoa.
No tärkeimpään, eli vauvaan =). Sillä oli kaikki oikein hyvin. Mä sain rautakuurin, kun hg oli 113. Tuntuu että juuri mitään ei tapahdu ja nyt vaan odotellaan.
Pelottaako sua synnytys Tytti? Ihme kyllä, niin mua ei jostain syystä vielä kauheesti pelota. Tai pelottaa, mutta se tuntuu jotenkin luonnolliselta. Mä oon perinteisesti pyörtynyt jos multa ees vedetään viisaudenhammas. Siks ihmettelen miten en tästä oo vielä paniikissa. Hyvä vaan niin, onneks ei kaikkea tartte jännätä =)