Ompa kiva kuulla ultrauutisia!

En jaksa millään oottaa omaa aikaa jota ei ole vielä tietty ees varattu! :/
Tuo turvotus on kyllä niin omituista, kun näin alussa jo maha pömpöttää heti kun saa aamulla jotai syötyä eikä mikään laihistus yms auta

kyllä melko nopeasti alkaa töissäki ihmetteleen jos tämmösenä jatkuu. En kyllä muuten ajatellu kertoa lopuille vasta kun on ihan pakko ja alkavat kysellä, nyt olen vain yhdelle työkaverille kertonut jonka kanssa olen kyllä yhteydessä työn ulkopuolellakin.
Yökötys on pysynyt tähän asti pois, mutta tänään onkin sitten aamusta asti saanu arvioida tuleeko ylös vai ei ja varovasti on pitänyt kaikki maistaa/haistaa ensin että ällöttääkö maku vai ei
Sukupuolesta, minä toivoisin poikaa, vaikka eihän sillä oikeasti mitään väliä ole. Jotenkin semmonen prinsessa touhu puistattaa jo valmiiksi kun ei itsekkään ole ikinä mikään tyttömäinen neiti ollut.
Foolihappoa en syönyt edellisessä, mutta keskeytyksen jälkeen aloitin suoraan ja nyt syön raskausajanvitamiinia jossa sitä on myöskin. Nuo pillerit ei ainakaan ole mitään buranaa isompia, eikä minusta maistu millekkään.
Meillä oli 18-trisomia edellisessä raskaudessa, joten päätös keskeytyksestä tuli kuin itsestään ja oli jo etukäteen sovittu ettei myöskään down tai muita vaikeita kehityshäiriöitä pidettäisi. Itse olen tutustunut monen tasoisiin kehityshäiriöisiin lapsiin ja vanhuksiin aiempien töiden parissa ja tuttavapiirissä ja vaikka elämä kulkeekin perheissä omalla painollaan, niin en silti ole valmis ottamaan riskiä että lapsi joutuisi kärsimään kehityshäiriöstä melkein täysin liikuntakyvyttömänä yms.
Kaikille pahoinvoiville tsempit odotukseen ja toivottavasti tulee lisää hyviä ultrakuulumisia! :heart: Itsekkin vielä pähkäilen sen varaamisen kanssa mutta taidan odottaa ainakin neuvolan yli jos sitä sitten rauhottuis.
Ma & Mi ja riisi 6+1