Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neljäskö;23616223:NP-ultra mä ehdottomasti taas olen sitä mieltä etten jättäisi sitä välistä missään tapauksessa. Ehkä isoin vaikuttava tekijä tuohon on että olen molemmissa keskenmenoissa jäänyt kiinni siinä ja toisaalta ajattelen että joutuisin paljon enemmän maksamaan jos yksityiselle haluaisin normiultraan niiden viikkojen aikana mennä. Koen että se on mulle tilaisuus päästä kurkkaamaan että onko kaikki ok.
Toisaalta eihän se 100% varmaa ole koskaan ja vielä rakenneultrassakin saattaa jotain tulla esille, mutta se on sen ajan murhe sitten. Toki toivon että saan terveen lapsen :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja metsätähti;23618557:Ai niin... joku kyseli et mitä kannattaa syödä kun mikään ei maistu ja öklöttää mulle uppoo silloin grandi vadelma mehujäätelöt, hitaasti imeskellen.Ja vaikka kuinka helposti kaikki tulis ylös niin nää yleensä pysyy sisällä kun niitä hitaasti nautiskelee ja vaikka ei pysyiskään niin jo limakalvoilta ehtii imeytyä nestettä ja sokeria niin että olo hieman kohenee.