Kaikille uusille sydämellisesti tervetuloa mukaan=)
JudeD uusille on omanapaisuus sallittua
Tuisku Onnea vakkaripaikasta :flower: Mä oon kotona joten ei tarvii kertoa kenellekkään ennen kuin itse haluaa ja työpaikkaa ei oo odottamassa.
Padmerine Onnea työpaikasta ja uudesta kodista:flower:
Raitakissa ja raparperitaivas :hug:
MarsuJaSiskit juu, kyllä se sitten luovutti ja suostui syttymään.
neljäskö ei oo vielä ruokahimoja tullut ja kahvia oon vasta alkanut taas juomaan, saa nähdä jääkö se taas kohta pois vai miten käy.
Me otettiin juuri iso laina johon ei ollut mahdollista ottaa samalla rahaa autoa varten joten ei pystytä autoa vaihtamaan vaikka tarvetta olis koska ei mahduta enään tuohon farmiriin joka on jo nyt niin täynnä meistä viidestä ja kolmesta turvaistuimesta kuin olla ja voi, mut oon henkisesti valmistautunut et muutaman vuos menee näin ja kun meen joskus töihin ja taloudellinen tilanne paranee niin saadaa vaihdettua autoa.Tosi harvoin me muutenkaan kuljetaan kaikki yhdessä, yleensä se on joko mies, mies ja pojat, minä, minä ja lapset, tai mies, minä ja nuorin eli eiköhän me pärjätä kun on pakko.Tiesin kyllä realiteetit, kun kuumeilin ja päätin jättää ehkäisyn pois.Lapsi menee kuitenkin auton ja mukavuuden edelle.Ihana ois kyllä saada tila-auto

No mut onpahan haaveita
Plug-in-baby Tää on palsta joka koukuttaa
).( Mulla sattui aikalailla aamupäivällä mahaan ja kyllä tuli huoli onnenjyvän puolesta, mutta mitään vuotoa ei ainakaan oo vielä alkanut, että yritän vaan luottaa et kaikki ois vielä hyvin.
Edellisessä raskaudessa mulla oli alussa vuotoa mutta silti alkuraskaudenultrassa löytyi alkio jolla oli vahva syke mut kyllä se säikäytti ja pelonsekaisin tuntein menin ultraan ja juuri tälläisen takia en oo koskaan ottanut sisaruksia ekaan ultraan mukaan koska jos tulee huonoja uutisia niin lasten ei tarvii sit olla niitä kuulemassa ja siksi lapsillekkin ollaan vauvasta kerrottu vasta aikaisintaan ekan ultran jälkeen, mut nyt täytyy varmaan hieman pidempään malttaa odottaa kun eivät vielä ymmärrä pitää suutaan kiinni ja en halua että ihan kaikki tutut ja tuntemattomat saa heti kuulla asiasta.Voin vaan kuvitella mitenkä kerhossa tai kaupassa kuuluttavat asiasta kaikille.
Nyt heräs nuorin päikyiltään joten :wave:
Metsätähti ja onnenjyvä 4+1:heart: