Heips!
Onnea uusille plussanneille! :flower:
Raitakissa Voimia!
Jeremias äiti En ole missään raskaudessa käynyt ottamassa HCG-arvoa. Tiedän kyllä tuttuja jotka ovat käyneet oman mielenrauhan takia sen ottamassa =)
p-i-b Voimia sinullekin! Kyllä varmasti mielikuvitus alkaa laukkaamaan ylinopeutta kun vähänkin jotain kipuja tms. oireita tulee.. :/ Pääsisitkö jo nyt varhaisultraan tarkistamaan? En muista olitko omakustanteisesti menossa vai kunnan puolesta.
Poppeliini väsyttääkö tänäänkin yhtä paljon? Hienoa että pääsit noinkin pitkille päikkäreille eilen!
Vanillah Ihanaa kun kauan yrittäneet ja toivoneetkin pääsevät tänne! Onnea!
Mielihaluja Jo ennen kuin ajattelin edes että olen raskaana minulle tuli himo fetasalaattiin ja se himo on jatkunut. Nyt vaan mietityttää se
feta. Että
uskaltaako sitä nyt sitten syödä?
Muuten ei ole mielihaluja kummemmin. Makea ei uppoa entiseen tapaan (olen ollut herkkusuu). Jos jotakin tekee mieli syödä niin suolaista.
).(Olen vielä ihmeen
energinen! 2 aikaisemmassa raskaudessa olen ollut todella väsynyt heti alkuun. Nyt ehkä vaan illalla väsyttää mutta sekin saattaa johtua kuopuksesta, joka nukkuu öisin vähän huonosti.. Nytkin aamulla-aamupäivällä innostuin pesemään koko talon ikkunat!! Oih että kun näyttää tuo aurinkoinen sää vieläkin kauniimmalta puhtaiden ikkunoiden läpi

Aikaisemmin alkuraskaus ei ole ollut keväällä. Johtuisiko pirteys vaan keväästä?
Alamasu on välillä kipeä, en sitten tiedä onko suolistosta vai kohdusta/munasarjoista.
Ja
turvottaa. Ihan kuin olisin suuremmilla viikoilla. Eihän tässä voi mihinkään tuttujen näköpiiriin mennä kun masu pömpöttää näin!
Jotkut
hajut tekevät pahaa muittei sentää ala oksettamaan. Illalla mies söi vaniljatankoja, hyihyi mikä haju
Poika-tyttöolo Ei varsinaisesti ole. Ennen raskautta miehen kanssa puhuttiin että molemmilla on sellainen mielikuva että kolmas olisi poika.
Nyt kun on poika ja tyttö jo niin helposti vertaa niihin raskauksiin ja silloisiin oireisiin. Pojasta oli jo ennen testin tekoa tissit aivan järjettömän kipeät ja kauhea kipu kesti ainakin puoleen väliin asti. Tytöstä taas tissikuvut alkoivat 12+ viikolla. Eikä olleet niin kipeät kuin ekassa raskaudessa. Viimeksi juuri alussa hehkutinkin että ihanaa kun ei ole tissit kipeät, alkoikin vasta myöhemmin..
Tytöstä tuli alussa finnejä, pojasta ei niin paljon.
Siinä lisää oireita jos aletaan veikkailemaan kumpia on tulossa!
Huomenna varhaisultra. Jännittää!!!
Vointeja kaikille!
Biana ja Lahja-Armas 6+3