Huomenta joulutonttujen odottajille!!
Taas on vierähtänyt viikonloppu, enkä ole tänne ehtinyt vilkuilemaankaan. En kyllä yleensä kotona kauheasti koneella viitsi istua, kun päivät töissä sitä teen.
Fantaihana kyselit kenellä muulla väsymys ja paha olo kulkee käsikädessä, mulla ainakin se on niin.. Jos ei ehdi levätä tarpeeksi tai on raskas työpäivä, näkyy se heti kyllä huonona olona.
Susimieli kuulosti ihanalta vanhempienne suhtautuminen.. Olikos teillekin tulossa ensimmäinen?
Kauris82 mä sammun samalla tavalla iltaisin aina sohvalle ja siitä siirryn sit sänkyyn miehen kans yhtä aikaa. Mies kysy multa, että miksi en mee sänkyyn nukkuun, niin vastasin, että kun haluan olla hänen kanssaan, vaikka nukunki

Mutta siis ihan normaalia toi väsymys on.
Masukuvista, ihania.. Teillä on kyllä jo aivan upeat masut!!! =)
(.) Perjantaina oli eka neuvola. Mieskin pääsi paikalle kun ei ollutkaan perjantaina töitä. Kauheesti asiaa ja infoa. Ja neuvolantäti kielsi multa ihan kokonaan maksalaatikon, kun kysyin että saisinko sitä vähän syödä.. : / Mulla on tehny maksalaatikkoa ja puolukoita mieli ihan hulluna

Hemoglobiini ja verenpaineet oli hyvät. Sokerirasitukseen joudun jo sukurasitustenkin takia, joskin painoakin on vähän liikaa. Yritti myös kuunnella sydänääniä, mutta ei sieltä mitään kuulunut. En kyllä osaa huolestua asiasta, kun viikkoja perjantaina oli 8+6 - 9+1, ja terkkari sano, että ei välttämättä vielä kuulu. Ultrat meillä tehdään Terveystalolla, jonne pitää itse varata aika. Ajattelin tänään sinne soitella.
Eilen kerrottiin vanhemmille ja sisaruksille. Tää on kummanki vanhemmille eka lapsenlapsi. Kerrottiin asia äitienpäiväkortissa, jota kumpikaan äideistä ei heti tajunnu ees lukea. Anoppi otti aika rennosti, tuli heti vaan huuteleen masulle, että "mummo täällä"..

Mun kotona sitten tottakai pillahti kaikki itkuun..

Ja äiti tuuletteli sit loppupäivän aivan mielissään.

Ainoastaan molempien velipojat olivat vähän hämillään, eivät oikein osanneet sanoa mitään, onnittelivat vaan..
Jeps, mutta sellainen äitienpäivä meillä. Hauskaa oli.. Katsotaanpas nyt vaan, että millainen hössääminen alkaa, varsinki meidän äiti alkaa kohta kantaa meille vauvanvaatteita yms.. Ja kun käydään yhdessä salilla tai siis jumpilla niin siellä varmaan tarkkailee ja on koko ajan et "jaksatko, mikä olo.."
-MiMa ja Bebé 9+2 (noin)