tombatar, jos et pahastu niin mieluiten en kirjaisi ylös noita oloja, vaan vasta sitten kun ultrasta on saatu poika- tai tyttölupaus niin ne voidaan sitten kirjata. Ihan suoraan sanottuna siitä on tosi paljon vaivaa jos niitä pitää kaikille kirjoitella, ja muutella sitten aina kun olo muuttuu. Eikä niihin oloihin kuitenkaan ole luottamista, se ei ole mielestäni sellainen tieto joka tuossa listassa olisi välttämätön. Ja rakenneultratkin on isolla osalla meistä jo ensi kuun aikana, silloinhan sen sitten kuulee. Eli jos kaikille sopii niin mieluiten ei listata oloja. Kiitos ja anteeksi. Eikä ole tarkoitus vähätellä tyttö- tai poikaolon merkitystä kuitenkaan. Jos yli puolet listalaisista ehdottomasti vaatii olojen kirjaamista niin sitten voi halukkailta kirjata, mutta kuten sanottu, mieluiten ei.
ON. Olin neuvolassa tänään, oli uusi "neuvolantäti" joka oli oikein mukava. Nyt oli myös eka lääkärineuvola, eipä siellä mitään uutta tietoa tullut. Lääkäri sanoi ruvetessaan etsimään sydänääniä että "ei ne välttämättä näin aikaisin vielä kuulu", johon minä: "Löysin ne kotidopplerilla ekan kerran 9+6"

Eikä se sitten meinannut löytääkään ennen kuin vihjaisin että viimeaikoina ne on kuuluneet tuosta kohdun vasemmalta laidalta

Mutta sanon kyllä että ei mun mielestä oo enää normaalia jos sydänääniä ei olis saanut 14. viikolla kuulumaan?!? Toi neuvolalääkäri muutenkin oli tainnut katsoa vähän väärin millä viikoilla olen tai jotain, se sanoi että paha olo alkaa kyllä pian hellittää "kunhan eka kolmannes ehtii mennä". WTF, eka kolmannes loppui jo 1,5 vk sitten? Ja sanoi myös "kohta voit alkaa huomata että maha vähän pyöristyy". Jälleen, WTF?! Katsoikohan se edes mua, koska mulla on ihan tajuton pallovatsa! Oli kyllä ihan herttainen lääkäri mutta tuntui olevan hiukan kuutamolla :O

Ihan kuin se olisi vaan luetellut jotain ennaltaopittuja lauseita tai jotain.
Hyvää juhannusta!!!
Rödluvan ja Beetakingi 13+3