Lisää kivoja ultrauutisia

Helena2013, kivaa, että tyttötoive täyttyy :heart: Eikös sulla ollut nimikin jo valmiina?
Chariot, juu, mä olen varmaan puhunut
kantorepusta, en siis todellakaan tiedä näiden vehkeitten eroa

On ihan totta (niin kuin
DiipaDaapa sanoi) että näiden vauvatarvikkeiden kanssa saa varmasti päänsäryn. Ja mulle voi hyvä myyjä myydä mitä vaan, kun en ymmärrä mistään mitään
Neyski, mulla oli juuri pari päivää sitten tuo kylkiluukipu, ja sitten muistinkin, että ai niin, esikoisen kanssa oli noin 10 vikaa viikkoa kylkiluut järkyttävän kipeänä! Ilmeisesti mahan reuna rupeaa painamaan niitä, kun se on tarpeeksi iso. Nyt varmaan vasta silloin, jos vauva on itse kovin ylhäällä.
Aina_, onko sulla mennyt kuitenkin kaikki hyvin tähän saakka? Mulla oli viime raskaudessa sama juttu eli kohdunsuu rupesi avautumaan jo 22+ viikolla, olin vuodelevossa pitkään ja lapsi onneksi syntyi vasta 37+. Nyt jännittää, käykö taas huonosti ja tällä kertaa pakkaa vielä sekoittaa etinen istukka. Mutta tähän mennessä siis vain joitakin supistuksia, jotka lähtee levolla.
Kaveri pitää järkyttävää menoa mahassa jo kuudetta päivää. Juuri kun ajattelin, että olisi rauhallisempi kuin esikoinen...
Ja tänään poksuu 22+0!