Anteeksi jo etukäteem, tulee omanapaista valitusta. Viime yö oli ihan kauhea, kuume nousi taas rajusti ja kun lopulta otin Panadolin, se laski hitaasti ja jätti kamalan päänsäryn joka jatkuu yhä. Pyörryttää ja heikottaa, mitään en jaksais syödä eikä mitään tee mieli. :'( Energinen 2 vee haluais ulos, mut en mä jaksa nousta sohvalta. Pelkään, että kuume nousee taas aamulla. Itkin yöllä ja olin/olen edelleen lähes varma, että tää kohta viikon jatkunut kuumeilu on tehnyt jotain tuhoja tuolla masussa. :'( Koska tää loppuu??! Kukaan ei osaa auttaa tai tehdä mitään... Eilen soitin neuvolaan ja terkka sanoi, että jos ei ole maanantaina helpottanut, pääsen neuvolalääkärille maanantaina. Terkka lupas myös että saan tulla ens viikolla kuuntelemaan sydänääniä. Miehestäkään ei oo mitään tukea, ihmettelee vaan ja varmaan luulee kohta että teeskentelen.Nytkin tuolla nukkua posottaa, tekis mieli herättää ja sanoa, että tuu sä tänne pojan kans ja anna mun nukkua. Mut sit se tulis tänne olkkariin kattoon tv:tä eikä ainakaan lähtis pojan kans ulos. :/
Pelkään, että mä vielä joudun poistumaan tästä pinosta. :'( Tuntuu, että masun turvotus on laskenut eikä se ole niin iso enää, itse asiassa aika pieni... Rintoja ei arista enää. Pahoinvointia on välillä mut se voi liittyä tähän sairasteluun. Toisaalta raskausoireet alkaa tässä vaiheessa muutenkin jo loppumaan, oispa tää "vain" sitä.
Kiitos jos joku jaksoi lukea, helpotti kun sain avautua.
Merve ja pieni 13+6
Kuuluu ihan asiaan että turvotus tässä vaiheessa laskee (ennnen ku alkaa uudestaan). Pahoinvointi helpottaa ja raskausoireet helpottaa tai loppuu kokonaan. Ei mitään syytä sinulla huoleen. Vauva on kyllä ihan turvassa. :hug: