Joululahja 15-vuotiaalle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninu

Vieras
Ja pitäisi olla sellaista kirjekuoreen mahtuvaa. Vaatteita en osaa ostaa, kun poika kasvaa hurjaa vauhtia, eikä ihan mitä tahansa päälle pue.

Lahjakortteja olen ostanut usein, mutta kun niistäkin alkaa olla ideat vähissä.. eli siis vaate- tai kirjakauppa lahjakortit ei käy. Eikä myöskään leffaliput. Eikä konsolipeliliikkeisiin tai musiikkiliikkeisiin.

Rahaa mulla on laittaa vain 30 euroa, että urheilukaupastakaan ei taida sillä hinnalla oikein saada mitään..

Auttakaa..

Jos et halua seteleitä laittaa, niin entä jos ostaisit S-ryhmän lahjakortteja? Niitä oli muistaakseni 10? 15? 20? ja 50? arvoisina. Ne kun käy kaikkiin S-ryhmän kauppoihin, ravintoloihin, hotelleihin jne. Voi sitten ostaa lähikaupasta karkkia tai Prismasta cd:n tai Sokokselta vaatteen, ihan miten itse haluaa.

Entäs lippu esim. johonkin konserttiin tai jääkiekko-otteluun tmv.? Tai teetä hänelle tärkeistä valokuvista, tai hänen omista kuvistaan, ensi vuoden seinäkalenteri (esim. Ifolor -- hinta alle 20 e).
Joskus lahjan keksiminen on todella haasteellista...

Siis poika ei ole suinkaa nirso, mut kun esim. vaatekaupan lahjakortin olen ostanut jo kolmesti.. ja taas noi pelikonsolipelit ja musiikit saa sukulaisiltaan.

Toi S-ryhmän lahjakortti vois tietysti olla kiva juttu, olis ainakin käyttökohteita monenlaisia.. K-ketjulla ei niin laajaa valikoimaa taida ollakaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninu:
K-ketjulla ei niin laajaa valikoimaa taida ollakaan?

Onhan K-ketjulla pikkukauppojen lisäksi Citymarketit, mutta ei mitään niin monipuolista kuin S-ryhmällä, kun on Sokos, hotellit ym.
Jos haluat 30? laittaa niin jos ostaa vaikka kolme niitä kympin kortteja niin ei tarvitse kerralla ostaa mitään niin isoa, kun sen kortin summahan on käytettävä kerralla kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninu:
K-ketjulla ei niin laajaa valikoimaa taida ollakaan?

Onhan K-ketjulla pikkukauppojen lisäksi Citymarketit, mutta ei mitään niin monipuolista kuin S-ryhmällä, kun on Sokos, hotellit ym.
Jos haluat 30? laittaa niin jos ostaa vaikka kolme niitä kympin kortteja niin ei tarvitse kerralla ostaa mitään niin isoa, kun sen kortin summahan on käytettävä kerralla kokonaan.

Kiitos tosta hyvästä pointista. Näinpä minä ne lahjakortit laitan.

Ratkesipa tuokin lahjaongelma :)

Siis mä oon 12 vuotias pikkusisko joka ei tiedä mitä ostais 16 vuotiaalle veljelle. Pudjetti ois tosi pieni ku ei oo kauheesti rahaa et varmaan joku 10-15 euroo vois lahjaan käyttää. Syy tähän, että haluisin ostaa ärsyttävälle veljelle jtn kivaa on se, että kaikesta huolimatta mä rakastan sitä ja haluun ostaa jtn yhtä kivaa sille mitä se osti viime jouluna mulle. Paketista tuli nimittäin ihanat 25 euron korvakorut! Mut en osaa ostaa sille mitää. Katoin yhen sivuston joululahja vinkkejä ja siel oli lahjakori se vois olla kiva juttu jos ostais vähän kaikenlaista pientä mutta ku ei tiedä sitte mitä. Itekkään en tykkää mistään lapsellisesta vaikka aikuiset yleensä niin olettaa mutta haluisin kuitenki muistaa veljeä jolllain tosi kivalla lahjakorilla jossa on kaikenlaista kivaa. Ainakin laitan sinne sellasen pitkän karkkiboksin siitä se tykkää :) mut ideoita saa kertoo vapaasti. Muistakaa kuiteski budjetti.

Yhteistyössä