Joululahjaideoita 10kk ikäiselle tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tyttöjen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tyttöjen äiti"

Vieras
Ajattelin jotain lelulahjaa, mutta en keksi mitä...
Isosiskolta on jäänyt taaperokärry ja muita leluja mutta mikä voisi olla pikkusiskolle jokin oma kiva lelulahja? En itse meinaa keksiä nyt mitään järkevää... :/

Tuo on vähän semmonen ikä, että meillä ainakin kaikki muut kuin oikeat lelut on vielä kaikista kiinnostavimpia.

Himppusen vanhempana mun tyttö alkoi leikkiä leikkikeittiöllä ja leikkiruoilla. Siis lähinnä mun kanssa, oma mielikuvitus ei ollut vielä niin kehittynyt kuin esim. nyt (alta 3 v.). Mutta tykkäsi pistää leikkiruokia kattilaan ja kannen kiinni. Semmosta omaa leikkiään (= erilaista kuin nyt, kun sillä oikeasti tehdään leikkiruokaa).

Samoin nukke alkoi kiinnostaa hiukan päälle vuoden vanhana ja nuken rattaat.

Duplot alkoi kiinnostaa toden teolla n. 1,5-vuotiaana.

Ekan joulu käytetyimmät lahjat tais kuitenkin olla ne pehmeät paketit. :D (+ unipupu, joka oli hetken tosi pop)

Viimeksi muokattu:
Onko esim. omaa unihalipupua tai muuta vastaavaa vielä? Briolta joku perässsä vedettävä lelu esim. mäyräkoira. Brion pinottava pelle (ei ole tarkoitus mainostaa kyseistä merkkiä, mutta sillä kun on kivoja taaperoklassikoita). Kirjatkin on aina kivoja. Onko palikkalaatikkoa tai jotain klassisia puupalikoita teillä vielä? Tässä nyt jotain mitä tuli mieleen.

Kiitos vinkeistä. :)

Isosiskolle on ostettu/saatu Brion palikkalaatikko, perässävedettävä mäyräkoira, kilpikonna, Hello Kitty auto, taaperokärry. Kirjoja on, kuulutaan kirjakerhoon. Unipupun olen hankkinut jo ennen vauvan syntymää. Mutta tuota pelleä ei meiltä vielä löydy... Taidankin tutkiskella hieman brion sivuja. Jos löytyisi joku kiva klassikko. Olen puulelujen ystävä. ;)

Esikoiselle on tullut niin paljon leluja ettei mitään varsinaisesti TARVITSE, mutta haluan ostaa jonkin kestävän lelun joka säilyy kuopuksella muistona ensimmäisestä joulusta. Jokin ikioma lelu. <3

Duploja ehkä sitten 1v lahjaksi. Toinen kestävä suosikki.

Meillä 1-vuotiaan yllättävä lelujuttu oli semmoinen hello kitty magneettinukke. Sillä on leikitty kohta vuosi ja melkein joka päivä. Aivan uskomattoman mieluisa lelu. Annoin pienelle sellaisen metallitarjottimen, jossa se nukke vaatteineen on majaillut ja siinä setti on pysynyt koossakin.

Pyysin siskolta meidän ukkelille (jouluna 10 kk) lahjaksi vanhaa kaukosäädintä :D Saa sitten rauhassa rämpätä sitä, kun tosiaan omat lelut ei kiinnosta yhtään.

Potkuauto. Sillä on kiva leikkiä jo vauvana jos penkin alle saa tavaroita säilöön (Plasto). Meillä alkoi nuorin lapsi leikkiä nukkekodilla 10kk iässä ja on ollut paras lelu siitä asti. Teltta on myös kiva.

Yhteistyössä