Joululahjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt kun tuo joulu alkaa taas lähestymään, niin tehdäänkö sellaisten halpojen lahjojen pino? Monet kun tuntuvat valittavan ettei ole lasten lahjoihin rahaa. Laitetaan vaikka hintarajaksi 5? sen nyt varmaan saa säästettyä jouluksi.
Tässä muutama:
värikynät
värityskirja
sukat
Halppiskaupoista löytyy myös paljon leluja alle viidellä eurolla.

iso virkkuukoukku ja paketti jämälankoja.
ponnareita, pinnejä hiussolkia

itetehtyjä:
-vanhasta villapaidasta säärystimet
-verhoista laukku, panta, pussukka, hiusdonitseja, penaaleja....
-matonkuteista laukkuja
-itetehtyä sinappia pilttipurkeissa.(okei no ei lapsille mut olkoon) :)
- virattuja koruja.
- barbien/ nuken vaatteita

Kädentaitoiset voi askarrella kransseja ym., sopivia joulunajan viemisiksi. Itse en kyllä osaa...
Pieniä piparkakkutaloja voi myös tehdä, hyviä tuliaisia, korvaavat esim. kalliimmat joulukukat.

minä teen miehen vanhemmille piparkakkuja tai oikeastaan suklaamurupipareita ja laitan ne nätiin rasiaan jonka ostan tiimarista. aikuisille pojille kerään herkkukorin itse tehdistä pipareista, hiivaleivästä, kuivastakakusta liitän siihen kahvipaketin.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja määä:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mutt entä aikuisille? :/

ei kai aikuisille tarvi lahjoja ostaa jos on rahasta tiukkaa. lapset on pääasia.

No kyll mä haluan ostaa jotain: ja vaikka olisi rahaakin miten päin vaan, niin silti musta aikuisille riittäisi edukkaammat lahjat. Mutt jotain.

Tee jokaiselle sellainen joulukori johon voi laittaa vaikka piparin jonka koristelet ja kirjoita siihen lahjan saajan nimi koristemassalla. kynttilä joka kääritään sellofaaniin ja siihen laitetaan vähän joulunauhaa+koristetta, suklaata, kahvia yms...

Ale koreista löytyy cd ja dvd levyjäkin alle 5? ja kaikki Alekorit kannattaa kääntää ympäri jos sieltä jotain löytyy.
Palapelejä ja lautapelejä voi myös tehdä itse

Voisko tähän laittaa myös tuollaisia suht edullisia lahjoja aikuisille? Siis jotain yli 5 e mutta ei ihan digikameraa, sanotaan vaikka muutaman kympin hintaista?

Itsellä tulee ostettua vuodesta toiseen aika samantyyppistä: kirjoja, Body shopin hemmottelupakkauksia tms kosmetiikkaa, Pentikin kynttilälyhtyjä. Ideoita kaipailisin lisää.

Yksi jo onkin: ajateltiin tuollaisia valokuvista tehtyjä seinäkalentereita molempien vanhemmille, kuvissa lapsenlapsen lisäksi myös kuvia meidän lapsuudesta.

Yhteistyössä