Joululahjoja joista ilahduit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otsoemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Otsoemo

Aktiivinen jäsen
15.04.2008
2 044
0
36
Mulla on nyt tarve saada tänne vähän positiivisempaa mieltä. Mikä oli sellainen lahja tänä vuonna, joka oli kovasti mieleen?

Miulle onnellisin lahja tänä jouluna oli se, että oli koko perhe koossa (kun veljeni vähän vihjaili etukäteen ettei tulisi).

Mutta ollaan nyt vähän materialistejakin :D . Ensimmäisenä tulee mieleen kehtolaulukirja, jonka sain anopilta. Sitten villavaippahousut, jotka miehen sisko oli kutonu tulevalle vauvalle. Vanhemmiltani ekana tulee mieleen pehmoleluleijona, joka oli tietysti meijän vauvalle. Siitä tuli jotenkin sellainen symbolinen ajatus, että leijona suojelee meijän lasta :) . Se leijona näyttää tosi rohkealta nimittäin!

Miun kaikki lahjat oli ihania :)
Tädiltäni sain kaksi paitaa ja korukellon... Siskoiltani kolme enkelilautasta... Vanhemmiltani arpoja ja hemmetin paljon rahaa...
Yhdeltä ihanalta tyypiltä Michael Boltonin dvd:n ja paljon muuta...

Kaikki mutta ihanin yllätys oli uudet ruokapöydän tuolit joista olen haaveillut vuosia, sellaiset läpinäkyvät haamutuolit :heart:

Ja ihanaa kosmetiikkaa, kirja,kengät, alusasu, lahjakortti jne...todella onnistuneita lahjoja joista pitkäksi aikaa suurta iloa ja hyötyä.

Olen ollut kiltti tyttö näköjään :saint:

Kaikista ilahduin, mutta erityisesti siitä, kun mies oli extraksi ostanut mulle 50 egen lahjakortin Lindexille, jotta pääsen ostamaan pienempiä vaatteita :). Kuulemma kiitos siitä, kun hoidin joulunalusrumban pitkälti yksin, hän kun oli selkävaivainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kaikki mutta ihanin yllätys oli uudet ruokapöydän tuolit joista olen haaveillut vuosia, sellaiset läpinäkyvät haamutuolit :heart:

Ja ihanaa kosmetiikkaa, kirja,kengät, alusasu, lahjakortti jne...todella onnistuneita lahjoja joista pitkäksi aikaa suurta iloa ja hyötyä.

Olen ollut kiltti tyttö näköjään :saint:

Oooooo, mä olen kade :o =)

Se ainoa lahja mitä toivoin, eli yleiskone oli se mieluisin :heart:
En ole vielä päässyt käyttämään, on edelleen vanhempieni luona.
Miehen lahjaa en ole saanut joten nähtäväksi jää onko se mieluisampi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:

Oooooo, mä olen kade :o =)

Tiedätkö, mä ihan oikeasti pillahdin itkuun kun näin ne. Niin kauan olen haaveillut ja pitänyt todennäköisenä että tohdin ostaa vasta vuosien päästä kun valmistun...jos sittenkään.

Voi miusta tuntuu, että lahjan antajat aatteli mun olleen kiltimpi kuin olin ollutkaan :laugh: . Tuntuu oudolta ku lahjoja tulee niin miehen suvusta kuin omastakin. No kyllä ne varsinkin vauvaa varten hankitut lahjat tulee tosi tarpeeseen! Ja kirjoista on varmasti iloa kun alkaa äitiysloma!

Ihanaa, että täällä on iloisia lahjan saaneita!

-rahasta jolla sain ostaa itselleni mitä halusin välittämättä talouden muista menoista :heart:
-valkoiset kumisaappaat lyhyillä varsilla
-laadukas ihonhoitosarja
-Fiskarssin ruokailuvälinesarja ( sellainen täydellinen :heart: ) kun pääsee uuteen kotiin voi laittaa laadukkaan sarjan ja antaa vanhat pois.
-shoppailurahaa vauvalle :D *arvatkaa kellä oli tänään hauskaa eri nettisivustoilla kun sai ostella vauvalle kivoja juttuja* ja jouluaikaan ostettiin jo sitteri ja kantoreppu
-erikoiskahvi ( muka laihduttava ) oli kiva lahja myös :) *kahvinjuoja*

No ainakin kun appiukko antoi meille molemmille 100:n euron lahjakortit ympyrän liikkeisiin. (Tehtiin karkea "vaihtokauppa" miehen kanssa, se sai kaikki mun saamat suklaat ja minä sen lahjakortin)
Ostin kaapit täyteen ruokaa taas.
Sain uusimmat puuttuvat aku ankat.
Ja aivan ihanat tossut ja oloasun (toppi ja lököpöksyt).

Sisko oli tehnyt mulle itse laukun! Musta se oli aika huippu, että oli viitsinyt ja sit vielä se oli muutenkin just sellanen mun näkönen klaukku ja tykkäsin siitä.

Ei kukaan tee toiselle laukkua itse, ellei oikeasti välitä. :heart: :'(

Yhteistyössä