Joulupukista joutuu maksamaan 80e! Hävytöntä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Muumimamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Muumimamma"

Vieras
Mutta nyt on tilattu joulupukki meille ja sovittiin, että tulee kello 17.00. Ei kuulemma ollut muita aikoja vapaana.

Joulukinkku ostettu.
Porkkanalaatikko ostettu.
Perunalaatikko ostettu.
Rosolliainekset ostettu.
Joulutortut leivottu.
Piparit leivottu.
Joululahjat ostettu ja kääritty.
Kaikki on valmista.
Tule jo pukki!

Mä kysyn naapurin setää pukiksi ja jos ei pääse, niin ollaan ilman. Useimmat tilatut pukit on olleet pettymyksiä ja kaiken lisäksi myöhässä aikataulustaan.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25246513:
eihän tuo ole paljonkaan. vuosia sitten täällä pukki halusi 150 euroa, kun lähti keskustasta tänne syrjäkylälle 7 kilsan päähän, vaikka kellon aika oli jo puol kahdeksan illalla. viisihän on tieten se pukin kiireisin aika

Tuo on jo hävytön hinta!

Onneksi meillä on mun pikkuveli pukkina:xmas:

meillä pukkikäy jo yöllä tuomasssa kuusen alle lahjat kun sillä in niin kiire mennä ympäri maan :D..äiti pääsee laittelemaan asetelmaa kuusen alle yöllä ja saadaan päivä fiilistellä lahjapinoa kauniisti esillä..äiti ja 2 lasta siis kyseessä :)

Meillä ekan kerran "ostopukki". 40e maksaa ja tulee 18:30. Pyydettiin itse. Ei olla vielä kotiuduttu viiden maissa. Meillä on joskus jaettu lahjat vasta lähempänä kahdeksaakin. Ollaan aina syömässä isomummulassa niin menee väkisinkin myöhäisempään, mutta mieluummin niin että saadaan kuitenkin syödä porukalla.

[QUOTE="Vieras";25246637]Huh mitä kiskomista! Taidan ruveta pukiksi jos siinä tienaa noin hyvin...[/QUOTE]kyllä sillä hommalla todella tienaa, mun ystäväperhe tienaa tuolla hommalla itselleen kahden viikon ulkomaareissun. pukki ja muori 100 euroa paikka, aattona 15 paikka tekee 1500 euroa ja sitten vielä ne muut keikat joulukuun aikana mitä tekevät päälle.

Viimeksi muokattu:
Meille tulee teekkaripukki, maksaa 50 euroa. Tulee vähän ennen neljää, oli meidän toiveaikakin.

Ja meillä suurin osa joululahjoista on ostettu, myös kinkku on ostettu. Muut jouluruuat ostetaan lähempänä joulua. Leivotaan perjantaina, niin on joulutortutkin tuoreita, piparit leivotaan silloin myös, piparkakkutalo saatetaan tehdä jo aiemmin ja piparit siihen. Vikoja lahjoja kai huomenna hankitaan.

Kuusi ostetaan kai viikolla

Itse olen valmis maksamaan max. 50e eli meille ei pukki tule:(
Täällä päin pukki maksaa 70 - 100e
Joissakin ilmoituksissa on jopa aika kauanko joulupukki viipyy 15min 70€

Tuosta kun laskee niin pirun hyvä tuntipalkka pukille tulee:)

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25246633:
ja se mikä äidistä on ihanaa ja hienoa on lapsista kovaa ja ankeaa:xmas:

viime vuonna ainakin fiilsitelivät kovin mukana..tosin vanhempi ei enään pukkiin usko mutta nuorempi kyllä :)....sukulaisjouluina on aina pukki .

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25246651:
kyllä sillä hommalla todella tienaa, mun ystäväperhe tienaa tuolla hommalla itselleen kahden viikon ulkomaareissun. pukki ja muori 100 euroa paikka, aattona 15 paikka tekee 1500 euroa ja sitten vielä ne muut keikat joulukuun aikana mitä tekevät päälle.

Maksavat varmaan verot kuitenkin noista????

Yhteistyössä