Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko joillain kirkoilla sellanen oppi että vaan sen kirkkokunnan jäsenet pääsee taivaaseen?
Mitä ajattelette esim. tän palstan uskovaiset, pääseekö taivaaseen kaikkien muittenkin kristinuskon kirkkojen jäsenet (tai siis uskovaiset, ei jäsenetkin), vai vaan omanne? Onko ihan sama mihin kirkkoon kuuluu jos vaan uskoo jeesukseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko joillain kirkoilla sellanen oppi että vaan sen kirkkokunnan jäsenet pääsee taivaaseen?
Mitä ajattelette esim. tän palstan uskovaiset, pääseekö taivaaseen kaikkien muittenkin kristinuskon kirkkojen jäsenet (tai siis uskovaiset, ei jäsenetkin), vai vaan omanne? Onko ihan sama mihin kirkkoon kuuluu jos vaan uskoo jeesukseen?
Mun mielestä on ihan sama kuuluuko mihinkään tai mihin kuuluu, jos vaan uskoo Jeesukseen ja ottaa sovitustyön vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko joillain kirkoilla sellanen oppi että vaan sen kirkkokunnan jäsenet pääsee taivaaseen?
Mun mielestä on ihan sama kuuluuko mihinkään tai mihin kuuluu, jos vaan uskoo Jeesukseen ja ottaa sovitustyön vastaan.
Miks ihmiset sitten kuuluu kirkkoon ja miks niitä on niin monta? eikös opeissakin ole aika paljon eroja....
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en kuulu kirkkoon. En ole ikinä kuulunut. Mutta taivaaseen pääsee suhteilla, eikä minkään kerhon jäsenyydellä. (suhde taivaan isään)
Pääsee sinne ihan muutenkin kuin jotain typerää suhdetta taivaan isään! PYH
Ai, pääsee? milleen?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko joillain kirkoilla sellanen oppi että vaan sen kirkkokunnan jäsenet pääsee taivaaseen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en kuulu kirkkoon. En ole ikinä kuulunut. Mutta taivaaseen pääsee suhteilla, eikä minkään kerhon jäsenyydellä. (suhde taivaan isään)
Ai, pääsee? milleen?
No sillee et kuolee typerys!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en kuulu kirkkoon. En ole ikinä kuulunut. Mutta taivaaseen pääsee suhteilla, eikä minkään kerhon jäsenyydellä. (suhde taivaan isään)
Ai, pääsee? milleen?
No sillee et kuolee typerys!
Sori, mä en usko noin, sä voit uskoa, jos haluat.