Jugurttijäädyke apuja, pliis!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Läysin lehdestä jugurttijäädyke reseptin, johon tulis tyrnihilloa, limetinmehua, bulgarian jugurttia, sitruunarahkaa, silputtua tuoretta minttua ja 2 munanvalkuaista.

Multa löytyy jääkaapista vain bulgarianjugurttia, sitruunarahkaa ja kananmunia eli ihanat palstalaiset, kertokaa mitä mä niistä saisin aikaa tai siis mitä muuta siihen voisin lisätä eism. muuta hilloa tms. että edes jonkinlaisen maistuvan jäädykkeen saisin aikaa. Eli millä vois korvata nuo puuttuvat aineet?

Laita jugurtti,rahka,kervavaahtoo,liivatejauhetta tai liitelehtiä (pakkauksen ohjeen mukaan),mua jotenkin inhottaa laittaa raakaa kananmunaa. Niin korvaan sen aina liivatteella.Taatusti hyvääääää.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Heeeei, ei oo tullut kutsua kahville vaikka tollaista herkkua siellä väsäilet :snotty: |O :xmas:

En mä vielä mitään väsäile, kun mietin vasta mitä ja miten näistä aineksista kehittelis =)
Mutta ei muuta kun kahville tänne vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Heeeei, ei oo tullut kutsua kahville vaikka tollaista herkkua siellä väsäilet :snotty: |O :xmas:

En mä vielä mitään väsäile, kun mietin vasta mitä ja miten näistä aineksista kehittelis =)
Mutta ei muuta kun kahville tänne vaan :D

Pitäis muuten yrittää tässä lähiaikoina treffata taas, kyläillä puoli tai toisin!

Uusimmat

Yhteistyössä