Juhannus mökillä ja sukulaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskon että ahistaa,MUTTA mä väkisinkin mietin mikä on sun siskon kanta tähän asiaan:)mitä jos silläkin on kauhea paniikki mitä syötte(ei esim. ole kovin idearikas syömisten suhteen) pelkää että lapset syövät liian epäterveellisestti tai jos ei vaan tajua että vois ottaa rennosti.

Mä olen sellainen että mulle tarvii tulla hihasta repimään jonkun että hei rauhotu ja lopeta toi touhottaminen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Uskon että ahistaa,MUTTA mä väkisinkin mietin mikä on sun siskon kanta tähän asiaan:)mitä jos silläkin on kauhea paniikki mitä syötte(ei esim. ole kovin idearikas syömisten suhteen) pelkää että lapset syövät liian epäterveellisestti tai jos ei vaan tajua että vois ottaa rennosti.

Mä olen sellainen että mulle tarvii tulla hihasta repimään jonkun että hei rauhotu ja lopeta toi touhottaminen :D

Olen yrittänyt asiasta monena vuonna sanoa, mutta minä olen kuulemma vaan laiskuri, joka tekee muiden elämän hankalaksi, kun en huolehdi hänelle sopivasta aikataulusta ja tee kaikkea mitä pitäisi tehdä (esim. olen jättänyt grillipihdit pesemättä, josta piti oikein perään soittaa kun häntä otti niin paljon päähän, mutta se ei ollut mitään, että paistoin kahden litran lettutaikinan meille ja hänen perheelle, kun hän itse ei halunnut kun siinä on niin iso homma). Ruuanlaitosta olen sanonut, ettei se ole minulle hankalaa, ja olenkin ihan vapaaehtoisesti tehnyt enemmän, mutta enää sekään ei meinaa riittää. Ja tietysti "mulla on helppoa kun on vaan yksi lapsi ja vauva" ja hänellä vaikeaa ja raskasta kun on kolme lasta.

Pitää tulla kertomaan, että taisi olla viimeinen juhannus samaan aikaan mökillä :(

Sisko otti sellaiset kilarit kun en ollut siivonnut riittävästi meidän jälkiä ennen heidän tuloaan, että sitä asiaa selvitellessä sitten se juhannus menikin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pitää tulla kertomaan, että taisi olla viimeinen juhannus samaan aikaan mökillä :(

Sisko otti sellaiset kilarit kun en ollut siivonnut riittävästi meidän jälkiä ennen heidän tuloaan, että sitä asiaa selvitellessä sitten se juhannus menikin.

No voi paska. Ei kiva.

Yhteistyössä