Juhannuskriisi ja ahdistus :((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nm,.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nm,.

Vieras
Ek juhannus eron jälkeen. Mitä ihmettä minä ja 10v lapsi voitais tehdä tampereella? kaikki lähdössä mökille porukalla ja me ollaan varmaan ainoot ketkä jää kaupunkiin, meillä kun ei mökkiä ole. :( (mökki meni eron yhteydessä myyntiin) ex makaa turkissa. mun vanhemmat on jokavuotisella juhannusjuhlalla jossain humppaamassa.

mua ahdistaa. :(

No höh. Perhejuhannukset on parhaita! Itsekin ajattelin viettää juhannuksen lasten kanssa kotona. Grillataan, viritellään uima-allas pihalle, saunotaan, otetaan arskaa (tai lähinnä mä makaan tuolla ja luen kirjaa) jne. Ja jos sataa, ei haittaa. Siltikin voidaan saunoa ja uida altaassa, pelailla jotain, kattella jotain kivaa elokuvaa ja se kaikkein tärkein: olla vaan ihan rauhassa kotona keskenämme!

Mutta esim juhannuksena ois varmaan hyvä päivä mennä vaikka särkänniemeen, aattona lähinnä. Luulis etttei olis samanlainen tungos kuin muina päivinä. Tai sitten käytte kylpylässä, jäätelöllä, jossain kivassa paikassa syömässä yms. Ei juhannuksesta ahdistua tarvi, se on ihana miniloma kesän työpaineiden keskellä :)

miksi pitäisi mennä jonnekin ja tehdä jotain mökkeilyä? menkää kylpylään, eikös siellä Tampereella olekin moinen? käykää ravintoalssa syömässä ja vuokratkaa kiva leffa. lapselle käy varmasti nämä ja saa olla sinun kanssasi. en itse pidä juhannusta mitenkään erikoisena, ihan tavallinen vkonloppu, paitsi kaupat kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja nm:
Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä:
Lähtekää vanhempien mukaan. Tsekkaa seurakunnan juhannustarjonta. Jospa heillä olisi jokin tapahtuma.

jaa lapsen kans johki humppalavoille missä nautitaan alkoholia? ei kiitos.
En voi tietää minkälaisissa partyissä itse kukin käy.

Ek juhannus eron jälkeen. Mitä ihmettä minä ja 10v lapsi voitais tehdä tampereella? kaikki lähdössä mökille porukalla ja me ollaan varmaan ainoot ketkä jää kaupunkiin, meillä kun ei mökkiä ole. :( (mökki meni eron yhteydessä myyntiin) ex makaa turkissa. mun vanhemmat on jokavuotisella juhannusjuhlalla jossain humppaamassa.

mua ahdistaa. :(

Menkää johonkin kylpylään tms.?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö sulla ole kavereita? kysele niiltä, josko keksitte jotain yhteistä tekemistä :)

juu on, kaverit mökkeilee omiensa kans tai sit toiset festareilla ym.

en tunge kenenkään seuraan, kun kerran ei ole pyydetty.

en tykkää käydä kylpylässä.

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
minulla sama ongelma, yksin pojan kanssa juhannus, ainakin näillä näkymin.. :( ja tampereella myös ollaan.

Menkää ap:n kanssa yhdessä sinne särkänniemeen lasten kanssa. Lapsilla on seuraa ja teilläkin toisistanne.

En mä ymmärrä miten juhannus lasten kanssa voi olla jollekin ahdistava ajatus. Enemmän mua ahdistasi jos pitäisi jonnekin lähteä kattomaan kännääviä ihmisiä, oli se sitten mökki tai muut sukujuhlat.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Risteily? Tai sitten vaan ihana kotirauha... =)

risteily olis ihan jees mutta lapsella tulis aika pitkäks ilman kaveria ja kaverit on omissa menoissa kyllä. ja ei oikein toi rahatilanne oo sellanen et suurempia edes tekiskään.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
vuokraa mökki jostain ja lähtekää pojan kanssa mökkeilemään?

se onkin tosi kivaa kaksin. samapa tuo sitten kotonakin olla.

No huhhuh! :o
Ei taida lapsi sulle kovin tärkeä olla. En vaan voi ymmärtää..

Tätä minäkin kummastelen. Miten kivaa olla oman lapsen kanssa vaikka kahdestaan mökillä. ei tajuu.

Alkuperäinen kirjoittaja jup:

Tätä minäkin kummastelen. Miten kivaa olla oman lapsen kanssa vaikka kahdestaan mökillä. ei tajuu.

musta ainakin olis kiva lasten kanssa olla,uitas,saunottas ja grillailtas,illalla vois ajella jos lähellä näkyis kokkoja jne.

Alkuperäinen kirjoittaja jup:

kymmenenvuotiaan lapsen. joka haluaa koko ajan kavereita ympärille.

ja juurikin niin, sama se on grillataanko me sit kaksin tossa takapihalla vai jossain vuokramökissä, kaksin, ei eroa mitenkään.

Yhteistyössä