K
kenkäpoliisi
Vieras
Meidät on kutsuttu hääjuhliin elokuun lopussa. Kaikki muu vaatetus löytyy, mutta tuon 1v3kk (silloin siis 1v6kk) kengät mietityttää. Ostettiin likalle kesäksi nätit Superfitin sandaalit, mutta olen 110% varma, etteivät ne ole elokuun lopussa enää siinä kunnossa, että niitä voisi juhlakenkinä pitää. Toisaalta ei viitsis ostaa toisia sandaaleita yhtä käyttökertaa varten, kun elokuun lopun jälkeen ei varmaan kauheasti ole enää sandaalikelejä ja ensi kesänä jalka on varmasti kasvanut ulos kengistä. Nuo muksujen sandaalit kun ovat aika hintaviakin...
Häät pidetään sisällä eräässä wanhassa juhlapaikassa. Sukin tai avojaloin siellä ei voi olla, saa varmasti tikun jalkaansa vanhasta puulattiasta. Olisko sellaiset ballerina-tyyliset sisätossut sopivat juhlakengät taaperolle? Saako niitä mistään noin pientä kokoa? Vai olisiko teillä jotakin ehdotuksia? 20e olis mun kipuraja ns. kertakäyttökengille.
Tytön mekko on turkoosi, ja siinä on hieman luonnonvalkoista ja ruskeaa.
Häät pidetään sisällä eräässä wanhassa juhlapaikassa. Sukin tai avojaloin siellä ei voi olla, saa varmasti tikun jalkaansa vanhasta puulattiasta. Olisko sellaiset ballerina-tyyliset sisätossut sopivat juhlakengät taaperolle? Saako niitä mistään noin pientä kokoa? Vai olisiko teillä jotakin ehdotuksia? 20e olis mun kipuraja ns. kertakäyttökengille.
Tytön mekko on turkoosi, ja siinä on hieman luonnonvalkoista ja ruskeaa.