Olisihan se kohteliasta varata teille tai siis tehdä kaikille vl-tuotteista. Mutta tuo on ihan totta, että jos voi käyttää vähälaktoosisia ( hyla, into) tuotteita, voi syödä vähän tavallistakin. Siis esim kakun kerma voi olla tavallsita kermaa, jos aterialla ei ole muuta maitotuotetta. Se kokonaislaktoosimäärä siis ratkaisee, ei se tuleeko se "hylasta" vai tavallisesta. Mutta jos kaikessa on laktoosia onkin jo pulassa.
Meillä taas lasten isä aina muistaa mainita että on laktoositon ja onko laktoositonta. Ollaan siis erottu. Ja kun vatavasten hänelle varasin synttäreille mud cakea ja laktoositonta jätskiä, niin eikös hän ottanut tavallista kakkua ( siis kermakakua jossa oli vielä maitoa täytteessäkin) ja tavallista vaniljajäätelöä mutakakkunsa päälle. Ärsytti sekin.